hønny-bunny Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Føler meg helt "alene" om dagen jeg,vant til og være på bim og nå som prinsessen er kommet ut og de fleste jeg fulgt har født er det helt stille for meg...er det noen kjente her da? Har jo verdens roligste barn da,hun sover til og med hele natten,har gjort det siden hun ble født for 14 dager siden,snakk om og være heldig:-)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Nå er ikke gammel kjent, men velkommen inn hit og gratulerer med ny bebis )
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Vi er ikke gamle kjente i så måte, men jeg husker deg godt fra 3. tri. Vi hadde termin samme dag, 11. januar, og jeg husker at du ble satt igang og fikk en laaaangdryg prosess. Jeg hadde aldri forestilt meg at jeg skulle føde før deg, men vannet mitt gikk uten påfølgende rier søndag 20 desember. Mitt nick var 3. mann i vente! Jeg fikk forresten også en jente, hun kom 22. desember. :-) Jeg tror vi må ha fått en bit av samme alen, for datteren min gjør ikke annet enn å sove, spise og få nye bleier. :-D Gratulerer så mye med vel overstått maraton!
hønny-bunny Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2010 husker nicket ditt,og at du snek i køen sammen med meg;-) Gratulerer med jenta,deilig med rolige småtroll :-)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Ikke sant! ;-) Jeg fikk aldri med meg fødselshistorien din. Endte det med KS, og hvordan er det med deg?
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Er her jeg hønny ;o) Liam er rolig, men også mye våken, sover godt om natten...gråter ikke da ;o) Kan nesten stille klokka etter han, for han spiser hver 3 time og da våkner han med et smil ;o) Ellers da, alt vel?
hønny-bunny Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2010 til ekstrem lykke,neida da de endelig etter 14 dager,med rier uten effekt tok vannet mitt og satte meg på drypp,var det over på 5 timer og 15 min. 1 time og 15 min aktiv fødsel,hadde liksom prøvd og si det hele tiden at de pillene ikke funker på meg,men pytt-pytt resultatet henger i ei vogge i taket i stua og lynfødsler synes jeg er helt greit;-)
hønny-bunny Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2010 Til mammas lille venn..så godt og finne igjen noen kjente,blir helt sippete når jeg er inne på bim,og alle mine "kjente" er snart ferdig,gubben er helt oppgitt,hormoner!!! men blir litt sånn når man satt og telte dager,og nå sitter vi her,jeg har ihvertfall all verdens tid og snilleste baby ever... he-he går det bra med deg da?
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 16. januar 2010 #11 Skrevet 16. januar 2010 Vi er nok fortsatt litt hormonelle ja ;o) Er en del inne på bim enda, vet jo at jeg ikke får telle dager til termin flere ganger så må liksom følge litt med hvordan det går med de andre damene...og spes. siden jeg også har en så snill baby som spiser, bæsjer og sover...og ligger våken og bare titter rundt og prøver å lage lyder ;o) Går veldig bra her, men må innrømme at jeg gleder meg litt til mannen skal begynne på jobb igjen. Han har hatt perm i 2 uker, fra jeg fødte og føler at jeg ikke får gjort så mye når han er hjemme. Er deilig å ha han hjemme, for han har vasket klær til den store gullmedaljen og vært i barnehagen med minste jenta hver dag...men litt uvant å gå oppi hverandre hele tiden når en er vant med å være i jobb begge to...litt fra hverandre i løpet av dagen iallefall....he he Ellers kan jeg sitte å bare titte på Liam som ligger å sover, verdens vakreste og mest perfekte lille gutt...litt sentimental av og til...hormoner...overlykkelig for at alt er vel, tenker på at dette var siste gang, tenker på alle de som det ikke har gått bra for, og veldig glad for at han ikke ble prematur som hun minste...så mye som surrer rundt i hodet...men har det helt supert.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 Hei. Jeg hadde termin 20 desember men jenta kom 12.12.09. Godt og se noen kjente nick. Vet ikke om du husket meg men. Legg til fødeklaaar til nicket så har du meg. :-) Kos dere med vidundrene. Her er det stas. :-)
hønny-bunny Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 17. januar 2010 Husker deg og jeg,satt jo limt til Bim,fra mitt sofaleie,til sykehus opphold. Kjedet jo vettet av meg,så sikkert få som var så mye på Bim som meg;-) Fikk du gutt eller jente da?litt senil er jeg jo...
ett til! Skrevet 17. januar 2010 #14 Skrevet 17. januar 2010 hei hønnny-bunny Har født:-)))) vet ikke om du husker meg,men vi hadde termin rundt den samme tiden,jeg den 12.januar og du 11.januar,var det ikke? heldigvis slapp jeg å gå helt til termin, min lille gutt kom 2.januar!så nå koser vi oss veldig her hjemme,men å si disse våkennettene ikke er helt hverdagskost enda!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 17. januar 2010 #15 Skrevet 17. januar 2010 Hei, Hønny-bunny! Hyggelig å finne deg her, ja! Tror kanskje du husker meg? Min lille vakre perfekte Anton er 7,5 uker nå, og etter noen intense uker med kolikk og svææært lite søvn er han nå en ny gutt :-) I hvert fall inntil videre... Vet jo aldri om det varer, men i det siste har han sovet mye og vært en del blid. Deilig for oss alle :-) Ikke minst han, er jo så fælt når de små har det vondt. Godt å høre at alt er bra med dere!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 17. januar 2010 #16 Skrevet 17. januar 2010 Husker dere godt jeg også...satt jo nesten pal på bim en periode...he he Koselig å se kjente nick med en liten koselig vri på ;o) Jeg het jo mammas lille venn, er gutt ;o) Var koselig å følge dere i svangerskapet og fødsel...nå får vi holde litt kontakt her med de små i armene ;o)
hønny-bunny Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 17. januar 2010 Nå er jeg glad jeg startet denne tråden,og ja damer (og hormontroll...) he-he der er jeg enda...jeg husker dere godt alle sammen. Særlig alle som fødte som perler på en snor,mens jeg lå og trøkket på Ullevål i syv lange og syv brede...;-) kos og finne dere igjen,godt og ha noen ventiler for hormoner og merklige innfall og ideer. Snuppa vår er kjempe flink,sover hele natten,det har hun gjort siden første natt på Ullevål. Ellers har jeg begynt med spinning timene mine igjen,første var 11 dager etter fødsel,kan jo bare ta det med ro,jeg er jo instruktøren;-)Utolig deilig og få tilbake kroppen sin,raste ned 12 kg på 11 dager,det var uventet men meget gledlig.. Godt og føle seg positiv igjen etter at vi var så lei på slutten:-))
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #19 Skrevet 17. januar 2010 Jeg husker dere iallefall! Hadde ikke så veldig mye annet å gjøre på slutten en å sitte på bim.. Hehe.. <3Des-prinsen vår<3 het jeg og fødte 18.12, termin 23 des
hønny-bunny Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #20 Skrevet 17. januar 2010 Godt vi var flere med 0 liv de siste ukene,følte meg helt som en dårlig amerikansk film på slutten...he-he;-)Nå kommer gubben hjem,så skal vi ut på ski hele gjengen,til og med bikkja får trimmet seg igjen...så er det hjemmelagd pizza ikveld,kos med vinter
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 17. januar 2010 #21 Skrevet 17. januar 2010 Jeg er her Koselig å se et kjent nick:) I morgen er Tarjei en uke gammel allerede. Ting begynner å gå seg til. Jeg er ikke så plaget med melkespreng lenger, og brystvortene begynner å bli litt mindre såre. Tarjei er en liten engel. Han spiser ofte, både natt og dag, men sover stort sett mellom måltidene. Vi får se øynene han litt hver dag, og de øyeblikkene nyter vi. Han er en nydelig gutt. Storesøster og storebror er veldig stolte og flinke. Skal kose og holde hele tiden:) Jeg nyter livet mitt:)
aloha83 Skrevet 17. januar 2010 #22 Skrevet 17. januar 2010 Hei! Husker deg godt fra 3.tri Min Albert har blitt 11 dagerog jeg føler i grunn litt det samme som deg at forumet ble litt 'borte' når vi forlot bim og 3.tri. Håper vi kan skape den samme koselige stemningen her inne med de som er her.
LaLiLa Skrevet 19. januar 2010 #23 Skrevet 19. januar 2010 Hei folkens, og gratulerer til dere alle:)) Koselig å se igjen noen kjente nick:) Sønnen vår kom på selveste julaften, og er snart 4 uker. Han er nyyydelig med masse hår. Har faktisk måttet klippe han litt ved ørene. Kan jo ikke ha langt hår når man er gutt, hehe:) Det er stor stas i heimen, storesøster og storebror er så flinke og omtenksomme. Er så stolt av de 3 barna mine:)
hønny-bunny Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #24 Skrevet 19. januar 2010 He-he morsomt og høre oss nå,ikke noe klaging,nesten...;-)borte er bekkenløsing,svære mager og annet elende. Vi er vel så "blonde" at vi blir gravide igjen en gang og..ha-ha,merklig hvordan en liten baby kan få oss til og glemme så fort;-)Så kos at flere finner tråden. Idag har jeg vasket huset,uten halsbrann, hver gang jeg må bøye meg,hurra lykke!!! Livet er en lek...
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 19. januar 2010 #25 Skrevet 19. januar 2010 Ha ha:) Ja, livet er en lek! Men jeg lover deg at jeg ikke kommer til å bli gravid igjen. Jeg er ferdig med sånt. Er veeeldig fornøyd med de tre deilige barna jeg har <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå