Gå til innhold

Anbefal meg fine steder i Bulgaria :o) Barnevennlig :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i Bulgaria engang og aldri mer.... Golden sands har fin sandstrand og det var masse barnefamilier der men etter kl 18 om kvelden hadde jeg ville hatt bind for øynene på ungene hadde jeg gått tur i området for da kom "de lettkledde og lett på tråden" og stilte seg opp...Masse bråk av musikk fra diskoteker uteplasser..

Skrevet

Hotell Kaliopa Albena :-)

Skrevet

Hotel Jeravi i Sunny Beach, har vært der to ganger tidligere og SKAL tilbake, men ikke spesielt barnevennlig sted på kveldene nei.

Skrevet

Har bare vært en gang og da bodde vi på hotell Jeravi. Veldig rolig hotell og barnevennlig på dagtid.. Kveldene er masete uansett hvor du bor..

Jeg tror ikke jeg orker å dra tilbake til Sunny beach igjen med barn i hvert fall...

Skrevet

Albena er et mye roligere og barnevennligere enn golden sands og sunny beach (har vært på alle disse feriestedene)

Albena er et myye mindre sted enn de to andre også, så partyløvene reiser ikke hit somregel.

Så skulle jeg reist igjen med barn så blir det albena altså.

Hotell kaliopa er et fint hotell på stranden og kort vei til det meste.

Men nå er det noen år siden sist jeg var i bulgaria og vet det har kommet flere småsteder, sjekk det litt ut!

Skrevet

Albena!! Helt supert for barn.. Var der 2 ganger i fjor og kommer garantert til å dra tilbake. Bodde på Flamingo hotel (Ving) som arrangeres masse aktiviteter for store og små. Minidisco og Lollo og Bernie har de også..

Skrevet

Anbefaler absolutt Albena. Var der mange ganger med familien min da jeg var yngre, og var der med egen familie for 2 år siden.

Vi bodde også på Kaliopa, veldig bra beliggenhet. Men tror vi skal bo på Flamingo neste gang...for vi SKAL tilbake en gang:)

Rolig og fin plass, ikke en stor by...så akkurat passe stort/lite for en barnefamilie. Kjempekoselig gågate hvor det er kjekt for alle å gå og kikke på kveldene. Fantastisk strand, og gåavstand til alt. Og ikke minst er det billig å leve:)

Skrevet

Har vært i Sunny beach 2 ganger med barn. Var veldig fornøyd. Vi var ikke ute langt utover kveldene så vi så ikke noe tull.

Vi var der den sommeren det var så mye skriveri om bloddy beac, men merket ikke noe til det heller. Kommer heller an på hva du oppsøker tror jeg.

Reiser til Alanya i år. Kos deg uansett! :)

Skrevet

Fraråder hotell Kaliopa på Albena,vi kommer aldri mer til å reise dit,frokosten der er helt forferdelig man må gå til et annent grusomt sted for å spise,Mange klagde på frokosten.Vi ble også lurt av hotellet når vi brukte hotellets taxi,bet dobbelt så mye som vi burde og dette bekreftet reiseguiden vår.Maten var heller ikke av det beste,og dyrt har det blitt der også,nei finn heller et annent sted enn Bulgaria.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...