tonebf Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 har hatt 1 sa, 1 ma og ett svangerskap utenfor livmoren i 2009... Nå sa legen min at jeg burde vente litt! Ikke gå på p-piller for at kroppen blir helt fri for hormoner... Vente til april, det er lenge til! Kroppen min er klar, men samboern min er så redd Jeg er vel egentlig også redd men jeg har ett savn! Vil så gjerne bare blir gravid og at babyn kommer ut etter 9mnd frisk og rask! Høre barnegråt.... Vet ikke hvor jeg skal med dette men deilig og bare få ut noen tanker!
Ele Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Huff, ja, det er så kjipt det der! Jeg er også inn i en slik vente-eller-prøve-tankegang om dagen! Synes det er grusomt å la være å prøve, som om jeg kaster bort en sjangs!
Håpet ble virkelighet! Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Jeg hadde min siste utskrapning i begynnelsen av september og siden jeg da skulle inn for å ta blodprøver i forbindelse med utredning på Ullevål måtte jeg ha 2 måneders prøve-pause. Nå har det gått 4 mnd og selv om jeg synes det virket lenge å vente i september er jeg glad nå for at kroppen har fått hvile litt, jeg har startet opp hos akupunktør og har Albyl-E og crinone klart til en ny gravidtitet. Er jo selvfølgelig redd det skal ta lang tid for å bli gravide igjen, men krysser fingre!
Ønskebarn73 Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har også hatt 3 sa siden februar 2009, den siste for 2 uker siden i uke 10. Fikk også beskjed om å vente til etter påske, men har bestemt meg for å trosse legens anbefaling og kjøre på med en gang. Testet positivt på el test i kveld så håper på full klaff i morgen, hvis ikke det fortsatt er hormonene i kroppen min som spiller meg et puss. Var så heldig å fikk tidlig bekkenløsning denne gangen, og den sitter enda så alle hormoner er tydeligvis ikke ute av kroppen enda. Har lest så mye forskjellig om å vente, ikke vente, at jeg ikke vet hva jeg skal skal stole på.
Ønskebarn73 Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har også hatt 3 sa siden februar 2009, den siste for 2 uker siden i uke 10. Fikk også beskjed om å vente til etter påske, men har bestemt meg for å trosse legens anbefaling og kjøre på med en gang. Testet positivt på el test i kveld så håper på full klaff i morgen, hvis ikke det fortsatt er hormonene i kroppen min som spiller meg et puss. Var så heldig å fikk tidlig bekkenløsning denne gangen, og den sitter enda så alle hormoner er tydeligvis ikke ute av kroppen enda. Har lest så mye forskjellig om å vente, ikke vente, at jeg ikke vet hva jeg skal skal stole på.
Ele Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Jeg er nå under utredning (mista 5-6 ganger siden januar 2009, alle tidlig i svangerskapet), i den forbindelse fikk jeg beskjed om å la være å prøve i to måneder. Synes det er forferdelig lenge, men skal prøve å holde ut, halvveis nå snart! Jeg har mista to ganger på rad nå, en gang i tidlig desember og en gang over jul nå, var veeeeldig langt nede, kjenner det er litt godt å ta en pause også. Jeg hadde nok ikke klart å la være av egen vilje, så det var greit å bli tvunget til det! Men når disse to månedene er over kommer jeg til å vær SÅ klar for å prøve igjen!! Laaange måneder! Rart å få mensen uten spenning og håp, over et år siden siste!
Ele Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Jeg er nå under utredning (mista 5-6 ganger siden januar 2009, alle tidlig i svangerskapet), i den forbindelse fikk jeg beskjed om å la være å prøve i to måneder. Synes det er forferdelig lenge, men skal prøve å holde ut, halvveis nå snart! Jeg har mista to ganger på rad nå, en gang i tidlig desember og en gang over jul nå, var veeeeldig langt nede, kjenner det er litt godt å ta en pause også. Jeg hadde nok ikke klart å la være av egen vilje, så det var greit å bli tvunget til det! Men når disse to månedene er over kommer jeg til å vær SÅ klar for å prøve igjen!! Laaange måneder! Rart å få mensen uten spenning og håp, over et år siden siste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå