Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på hva første eller andrenavnet er ;-)

Skrevet

Johanne Sofie eller Sofie Johanne, for eksempel :-)

Skrevet

Av eksempelet ville jeg valgt det siste, men det er rimelig jevngodt.

Skrevet

Johanne Sofie klinger penest :-) For å ha et motsatt eksempel synes jeg Inger Johanne klinger bedre enn Johanne Inger... Og så kommer det jo ann på om man har tenkt å bruke begge navn til daglig eller ikke.

Skrevet

Enig med resten. Det kommer veldig an på hva du kominerer det med. Jeg synes Johanne Sofie klinger veldig flott. Johanne er undervurdert, så jeg synes det er ekstra tøft hvis du skal bruke det som tiltalenavn. :)

Skrevet

Jeg liker best enkle navn, men Johanne Sofie kllinger bedre enn Sofie Johanne i mine ører :) Johanne er forresten nydelig :)

Skrevet

De er jo jevngode på begge plasser siden begge har tre stavelser... Men tror jeg foretrekker Johanne Sofie! :)

Skrevet

Bare Johanne!!!!! Evt Johanna... NYDELIG navn!

Skrevet

2.!

Kjenner ei Sofie Johanne! :) Personlig liker jeg Sofia/Sophia og Johanna MYE bedre ! :)Litt mer ''trøkk'' i. :P

Skrevet

Flott er det uansett, men kanskje best som andre fornavn :)

Skrevet

Når DET er sagt, synes jeg også at Johanne Sofie klinger best - et knallfint navn =)

Skrevet

Synes Johanne Sofie klinger en smule tyngre enn Sofie Johanne, men det er bare en smule. :-) Vanskelig valg - men velger Sofie Johanne.

Skrevet

Generelt sett trur eg eg likar det best som andrenamn, men eg vart litt usikker når eg tenkte på det..

Johanne Sofie er finare enn Sofie Johanna. Eigentleg er Johanna Sofie eller eventuelt Sofia Johanne hakket finare, men du likar vel Johanne og Sofie, så det er vel ikkje aktuelt! ;-)

Skrevet

Enig med deg :) Mormor het Johanne som mellomnavn, og det har havnet på lista her iallefall. Syns Johanna og er super fint. Syns begge står finest alene, da det er et langt navn i seg selv (pluss at jeg ikke er så glad i dobbeltnavn..)

Navn er ikke lett. Liksom tenkt at vi har så lang tid, men nå er det bare 9 uker igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...