Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Hei! Jeg lurer på om det er flere av oss. Mannen min og jeg har veldig god kommunikasjon og vi snakker om hvordan vi liker det. Nå har vi vært sammen i snart 5 år og jeg trenger ikke å fortelle han hva han må gjøre... Nå går det automatisk... og syns søren i meg det bare blir bedre og bedre..... men det jeg vil frem til.... Gjennomsnittlig har vi vel sex 2-3 ganger i uka.... Da får jeg orgasme hver gang... Han sørger for at jeg får det.... Og det er vel ikke "vanlig" ? Jeg pleide å være veldig krevende å få det til å gå for meg men nå ser jeg stjerner hver gang... Er så happy for et godt sex liv....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Med "ny" mann får jeg også orgasme hver gang, omtrent daglig. Før var det svært sjelden. Er bare glad for mannen, jeg;D
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 hei, vi pleier også å få orgasme hver gang, og jeg elsker å ligge med mannen min... Men nå er jeg høygravid og har diger mage... ikke så lett å få orgasme nå, og kjenner at jeg virkelig lengter etter det. Noen tips for høygravide?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Hei Anse dere som heldige. Jeg er glad på deres vegne Jeg har verdens BESTE mann som gjør omtrent hva som helst for at jeg skal ha det fantastisk i senga. Men jeg får det bare ikke til, det er liksom ikke så godt. Og orgamse får jeg bare hvis jeg hjelper til selv. Ligger nok mye hos meg selv, klarer ikke å slappe nok av kanskje. Er det noen som komme med noen gode råd. Eller noen som er i lignende situasjon.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Hei. Det er nok normalt at vi damer må hjelpe til for at vi skal få orgasme. Det er bare en liten prosent som får det bare ved å ha sex. Dette er helt normalt. Hos meg er det slik, at tenker jeg veldig mye på at nå må jeg få det til, tar det lengre tid. Tenker jeg at det er så godt og deilig, kommer jeg mye fortere. Det har veldig mye med at du og mannen er åpne og snakker sammen, slapper av og tar god tid. Det kan være vanskeligere hvis han ser på deg også, under akten. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Tips og tips, jeg kan være enig i at det er vanskeligere når man er høygravid. alt er liksom ikke så sexy for tiden.... Men nå er det stort sett bare 2 ting som funker for meg.... Opp på alle 4 og hjelpe til med et egg eller en vibrator på utsiden.... Men om han skal gi meg orgasme så slikker han meg... Det er han drit god på.... det funker hver gang.... Ellers så har mannen min brukt lang tid på å bli kjent med kroppen min og min anatomi... for å si det sånn... jeg har faktisk oppdaget at det er umulig for meg å få orgasme om mannen min ikke slikker meg i fra høyre siden... he he. han må ligge på høyre side av meg og slikke meg for at han skal treffe riktig. prøver vi noe annet.... så merker jeg at det ikke funker.... Men lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 mannen min slikker meg hver gang, slik at jeg også skal få orgasme! For en luksus, det må jeg si!!! Er ikke alle menn som er like opptatt av at dama også skal få orgasme. Høres ut som vi her inne er heldige
linlos31 Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Alle er anonyme da !! Sikkert ikke lett for der e å snakke om det ! MEN JA......Får det stort sett ,men det er ingen selvfølge haha
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Grunn til at jeg er anonym her inne er for at det er flere av mine venninner og bekjente som er gravide samtidlig som meg og vet hva nicket mitt er. Bretter ikke ut alt om sex-livet mitt for alle. Derfor syns jeg det er greit å trykke på anonym knapp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå