Gå til innhold

Ang. å måle riktig temperatur på vann eller melk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=145717715

Dette termometeret brukte vi da vesla fikk mme. Det er helt genialt, for oss som varmer vann eller ferdig mme i micro eller vannbad. Etterhvert får man bedre oversikt over hvor lang tid det tar å varme vannet til spisetemperatur eller 70 grader, hvis det er det man vil, men i straten syntes jeg dette var glimrende. Vi kjøpte det i utgangspunktet for å sjekke den idiotiske flaskevarmeren vår som brukte en evighet på å varme melka, men som likevel ikke viste seg å komme opp i mer enn 27 grader.

Dessuten vil jeg råde dere alle til å følge og holde oppe trådene som heter "HOLDES OPPE...". Det ligger mye og seriøst arbeid bak disse.

Hilsen meg og vesla som er 17 mnd. nå, og som er ferdig med mme, men vi holder fortsatt et øye med Flaskeforumet.

:o)

Skrevet

Kopierer linken, men kommer ikke til siden med termometeret. Har vært inne sett på alle, men skjønner ikke hvilket det er. Kan du skrive hva det heter? Takk:-)

Skrevet

Det syns jeg var rart, for jeg kommer rett inn på termometerert, når jeg kopierer linken i innlegget mitt. Hmm...se etter mellomrom i linken når du har kopiert den. Det har ikke noe navn, men det er beskrevet slik:

Termometer

digitalt, med minne for min- og maks-temeratur. Måleområde -50 til +300 °C, nøyaktighet 0,1 °C mellom -20 °C til +200 °C, øvrig 1 °C. Giver av rustfritt stål, lengde 13 cm. Vannbeskyttet. Egnet for måling i ventilasjoner, fotobad, mat etc. Leveres med 1 stk SR44-batteri.

Artikkelnummer 36-1833

Det har eget beskyttelseshylster, og jeg skiftet aldri batteri på det så lenge vi brukte det.

Skrevet

Takk for svar Anita, da skal jeg sjekke ut:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...