C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 er førstegangs gravid - å lurer derfor på om det er normal at jeg drikker mye vann ?? Drikker dere mye?
EleResa Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Ja, det vil jeg si er ganske normalt Her går det også i mye væske om dagen, er spesielt happy for at vann smaker mye mye bedre enn Tab-X, som har vært den vanlige tørsteslukkeren min tidligere! Nå smaker det bare ekkelt og tamt..
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 hei hei,jeg drikker EKSTREMT mye vann iforhold til det jeg har gjort før jeg har da 2 flaske cola i kjøleskapet som jeg ikke har rørt! jeg klarer bare ikke å drikke det.... det er vann som smaker best og jeg ikke blir dårlig av jeg drikker ca 2-3 halvlitere om dagen hehe med vann altså før var det kanskje ett glass har vært litt dårlig så har gått ned 1 1/2 kg...
Hildrandedu Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Skriver under her. Er gravid med nr 2 og er tørst tørst tørst!!! Aldri har vann vært så godt Kan ikke huske det var sånn i første svangerskap men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå