♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Har nettopp bestilt.. Vi reiser 15 aug, skal være der 14 dager. Noen som kan fortelle om hvordan det er der? Setter pris på både positive og negative erfaringer:)
Mille** Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Var der i fjor. Er et fantastisk stort anlegg, men det ble for stort syns jeg. Vi reiste utenom høysesong, og det ble en del køståing for å få seg mat og drikke. I høysesongen er det visstnok ille. Ungene storkoste seg da, badet stort sett hele tiden, både ute og inne. Hadde en fin ferie, men kommer ikke til å reise tilbake. Det ligger forresten litt avsides til, så man må ta buss eller taxi for å komme seg til Side. Er underholdning stort sett hver kveld på hotellet, så behovet for å dra noen andre steder var ikke veldig stort: Deilig å bare slappe av på anlegget på kveldene når man har små barn. )
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2010 Ungene våre er da 11, 3 og 20 md. Håper de koser seg.. Viss de koser seg,koser foreldrene seg også Kø regner jeg med det blir i haugevis... Er vel bare å belage seg på masse tåmodighet da.. (Noe jeg mangler)
TA 1980 Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Som hun andre skriver her er det kjempe stort område. Men utrolig fint! Jeg var der i fjor, og når ungene snakker om å dra på ferie, vil dem tilbake.
Aliena Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Reiste der før vi fikk barn. Syntes det var ganske kjedelig. Men er sikkert noe annet med barn. Skjønner ikke helt hvordan det har klart å få 5 stjerner, synes ikke standarden vår SÅ bra. Kjedelig å stå i kø for å få seg mat, og var noen enorme, upersonlige matsaler. Men det er sikkert et paradis for barn.
lklk Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Er dette det samme stedet som Pegasos Royal? Hvis ikke er det evt noen som har erfaringer derfra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå