Gå til innhold

Ultralyd 7.januar

kjærlighetsbarn_2010!

Anbefalte innlegg

Hei og hå alle sammen

Var på ultralyd den 7ende ja, første gangen i hele mitt liv! Gjett om det var spennende!

Legen så på skjermen og lurte på hva jeg så? Jeg sa: Har aldri vært på ul før, så vet egentlig ikke hva jeg ser.

Deretter sa han: Kan du telle? (før han kikket på min mann og sa: du som har vært med på dette før, ser vel hva jeg ser?) Forbanna å! Svarte min mann. Ja, det er tvillinger sa legen. Herregud, du kødder nå?!?!?! sa jeg...

Ja, det var min reaksjon. Nå sitter jeg her da, med ikke bare ett, men TO små knøtt i magen. Eneggede tvillinger.

Legen fant ikke noe galt nå, ikke noe som tydet på annet enn at de har det bra. Ene var 51mm mens den andre var 55mm. Så da var jeg 12+0 på UL, akkurat som vi trodde.

Er helt i sjokk enda, positivt sjokk, ikke misforstå meg, men jeg var bare så livredd for om det var liv i det hele tatt... Så var ikke forberedt på at det var liv TIL GANGS!

Var innom barnas hus og kjøpte to bilstoler den samme dagen, acta graco med base, var på supertilbud siden barnas hus skal slutte med acta graco. Ble 1998kr totalt. Det synes jeg ikke var ille, lette fine stoler...

Skal tilbake på ul 28.januar, vil da være 15+0, håper de klarer å se kjønnet da.

Nå har vi sagt det til ungene og vesla på 6 (7 28.feb) ble helt fra seg av begeistring, skal fortelle det til mammaen sin, læreren, mormor og hele skolen! Hehe, artig det da. Guttungen på 10 ble også glad, han uttrykker ikke følelser så mye da, men han smilte lurt da vi sa det.

Så godt at det er offentlig nå! Da skal jeg snart slippe "bomba" i klassen også, så slipper jeg å være redd for at magen synes eller at de skal spekulere på hvorfor jeg er borte fra diverse fag...

Mannen har tre barn fra et tidligere forhold, så vi var spente på hvordan de ville reagere.

Nå er jeg bare i syvende himmel og tenker at dette går vår vei!

Håper alle andre har det like bra som oss!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141284789-ultralyd-7januar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt at vi er flere tvillingmødre! :) Ei venninne av meg fikk tvilling er i høst, og de var på 3,5 kilo hver! :)

Og hun gikk helt til termin. Jeg håper jeg slepper å få premature barn, men er ingenting som tilsier at det skal skje. Tvillinger blir spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...