Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med samboer i mange år. Har flere ganger mistenkt han for utroskap, men fikk det først bekreftet for ca to år siden. Like etter at vi hadde fått barn. Han la kortene på bordet da jeg konfronterte han. Alle kan gjøre feil, tenkte jeg og jobbet for å få ting på stell igjen. Likevel sa magefølelsen at det ikke var slutt. Og flere ting tydet på at det var noe, men i følge han var jeg blitt mistenksom og sjalu. Gikk i fra hverandre i sommer da jeg fikk høre at han var utro. Igjen fikk han meg til å tro at det var oppspinn. Ga han en sjanse til og ble gravid nå. Er i 1 trimester. Nå fant jeg ut at han har brukt 7000 kr på sex. Jeg går fra han nå, det er uten tvil. Men ville dere fullført svangerskapet? Vet jeg får store problemer med å rekke jobb og bhg alene. Gravid i tillegg vet jeg ikke helt hvordan skal bli. Har ikke så mange som kan avlaste meg, da de fleste har egne familier. Høres veldig kaldt og materialistisk ut, men synes dette er vanskelig. Vil heller ikke at det skal gå ut over småtten som allerede er midt oppi dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Huff så trist, men skjønner deg godt når du forlater ham.

Kan han ha sexavhengihet?? Det finnes hjelp for det hvis han er interessert......

Når det gjelder graviditeten så må du bestemme dette selv og føle på hva som blir riktig. Du kan ta kontakt med amathea(tror det heter det)

Her får du veileding og hjelp både hvis du bestemmer deg for å beholde barnet eller ta abort.

Hvis du bestemmer deg for å beholde barnet, så har de fleste kommuner noe som heter Home Start. Det er gratis hjelp slik at du kan få litt avlastning når det står på som værst. Tror de har en hjemmeside du kan gå inn på.

Husk uansett hva du velger så er det det riktige for deg.

Ønsker deg masse lykke til : )

Skrevet

Ville kontaktet jordmor på helsestasjonen eller noen andre som kan gi deg råd.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...