Gå til innhold

Spesialbehandling av deres kjære ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har ikke fått noe som helst spesialbehandling i det hele tatt.

Jeg har til og med stått å måket snø i hele oppkjørselen 8 mnd på vei.

Først etter at jeg havnet ett døgn på sykehus for fare for svangerskapsforgiftning så har han begynnt å bære ting for meg for at jeg ikke skal løfte så tungt.og dette begynnte for kun 2 uker siden og jeg har termin om1 mnd.

Jeg har klart meg fint jeg,ikke vant til noe ekstra ellers heller,men det hadde jo vært deilig med litt ekstra "service" en gang i blandt når situasjonen er sånn den er.

Men jeg håper dere andre har opplevd mange positive ting:)

Tja, jeg har nå fått sovet lengre når jeg har hatt behov for det, da han han stått opp med dattern vår, han har selvfølgelig tatt de tyngste handleposene når vi har handlet (DET mener jeg er en selvfølge når situasjonen er som den er), han som for det meste dusjer og legger dattern vår nå, pga bekkenet og tungt å løfte osv.. Ellers så føler jeg vell ikke at jeg har fått noe sær behandling. Jeg har slippet og måke snø da:)

Jeg har en helt fantastisk samboer som behandler meg som om jeg skulle vært gull:O) Han tar alle tunge oppgaver og husarbeid jeg ikke klarer nå med et stort smil! Jeg er litt plaget med bekken og rygg, kunne strengt tatt klart det meste selv da. På kveldene spesielt, når jeg får kynnere av bare å snu på meg stiller han opp og spør om det er noe jeg trenger hjelp til eller vil ha. Jeg har en datter fra før som han er en fantastisk stefar for og stiller opp på alt! Han vil ikke at jeg skal gjøre noe som er vondt for meg, samtidig ser jeg at han har glede av å ta litt ekstra vare på meg nå. Jeg er såååå heldig!!! Han er så snill og gir uttrykk for at han nærmest forguder meg fordi jeg bærer fram barnet hans:O)

Jeg er også like heldig som gunr78 :-) HAr også en datter fra før som min samboer tar seg av på en fantastisk måte. Husarbeid får jeg ikke lov til å gjøre nå, har 25 dager til termin. Bruker å ta fotbad en gang i uka og da ordner han føttene mine :-) jeg når dem jo ikke nå,hehe. Spør meg alltid om det er noe jeg trenger, om han skal hente noe til meg osv.

Je jeg har det veldig bra og kunne ikke hatt bedre kjæreste.

Han har bygget redet vårt:) Han har vært så opptatt av det de siste to mnd, men jammen får vi ikke flytte inn snart.

Så har han tatt veldig godt vare på meg under hypermesisen og alt det der. Ingen ting å klage på her. (selv om jeg har gjort det *kremt*)

Annonse

Jeg har vært plaget med bekkenet veldig lenge, så det er samboer som har hatt ansvaret for støvsuging og vasking av gulver. Og selv om jeg har måttet mase litt om det har han gjort det de siste månedene. Han lar meg ikke løfte noe tungt, henter ting til meg og er opptatt av at jeg sitter og ligger bra. Ellers har jeg savnet litt ryggmassasje og det å bli bortskjemt skikkelig:)

Uff, visste at jeg ikke burde ha lest dette innlegget... Har en mann som overhodet ikke hjelper til - og om han tar et lite tak (eks går ut med søppel) forventer han at jeg forguder HAM for det. Det at jeg står fødeklar og gjør alt for vår tre år gamle datter, hund, katt, og han, er bare noe han forventer liksom... I helgen ba jeg ham om å hjelpe til litt med husarbeid, men da fikk jeg beskjed om at det kunne jeg ta til uka, når jenta er i bhg! og nå har jeg vasket tøy og tatt ut av oppvaskmaskinen - sitter med en knallvond rygg/bekken og lurer på hvordan dette skal gå når babyen kommer ut. Om det blir ks har jeg ikke sjans i havet til å få til alt dette...

Nei, nå klager jeg fælt, men føler at jeg må få det ut litt...

Høres kjedelig ut, men det er en ting jeg ikke forstår. Hvorfor vil du ha flere barn med denne mannen? Hvordan kan man ha et godt forhold som likeverdige partnere med en slik? Forstår ikke at du vil.Beklager hvis jeg opprører deg.

Det er ikke akkurat planlagt... og abort var helt utelukket. Og om det fortsetter slik, vet jeg at barna får det bedre om vi skiller lag, desverre.

Men gir det litt tid til, så lenge ikke barna blir påvirket og vi kan ha noen gode dager prøver jeg en stund til...blir ikke opprørt, hadde nok lurt fælt jeg og.

Har jo prøvd å snakke med ham, men det preller av som vann på gåsa. Akkurat nå vet jeg ikke om jeg føler det slik fordi jeg er høygravid og sliten, men er redd jeg bare bruker det som en unnskyldning. Det gjør i allefall han, for hver gang jeg prøver å snakke med ham, sier han at det bare er hormonene som gjør at jeg føler det slik og at det går over når babyen kommer. Akkurat som jeg blir mer uthvilt etterpå???

Men nok klaging og surving fra meg nå:)

Ønsker dere alle lykke til videre, ikke lenge igjen nå!

Stor klem fra lille meg.

Annonse

Kjenner jeg blir sinna og trist når jeg leser dette. Du fortjener så veldig mye bedre. Åssen er det mulig å behandle moren til barna sine slik??

Blir så forbanna! Grrr....

Synes du er tøff/sterk som holder ut den hverdagen. Ser nå hvor heldig jeg er. Ikke har jeg barn fra før, ikke hund eller katt og samboeren min er mer enn enestående. Hjelper til med alt-slipper å si noe. Og må jeg si noe så er det på ting som gutter bare ikke ser :) Kjenner jeg må fortelle hvor god han er når han kommer hjem fra jobb ...

Du klager ikke, vi er er her for at du skal kunne "spy" ut litt frustrasjon :)

-Klem-

Tusen takk! Nå blir det KS, og merkelig nok fikk jeg meg med ham på samtale på sykehuset. Dermed fikk han streng beskjed fra jordmor og lege at han måtte ta over rollen i huset, for nå fikk jeg et operasjonsår som skulle få gro i fred. Han virket som om han tok det på alvor, men vi får se hvordan det går... Spurte om jeg skulle skrive ned hva jeg ønsket at han skulle gjøre, for å slippe å mase, da sa han at det kunne jeg gjøre, men visste ikke om HAN kom til å gjøre noe for det...

Nei, nå er jeg igang igjen:)

Krysser armer og ben for at det blir anderledes(?) når jeg får tilbake kroppen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...