Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Fikk min i posten idag- MEN- hva trenger jeg for å feste hardbagen ?? Noen som har denne vogna som vet ?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 På vanlige enkeltvogner trenger du Quick-fix adaptere i alle fall, regner med at du skal bruke dette også. Det er to svarte "braketter" som ligger pakket sammen i en liten pose. Brakettene er ca 7x7x2 cm og laget i plast med noe metall inni. Har du ikke fått bruksanvisning da, står det ikke der?
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2010 nei, var faktisk ikke med noe bruksanvisning...:S men d er sikkert samme system.... veit sikkert på babybutikkene;)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Så disse brakettene var heller ikke med i pakka?? Huff, håper du har kjøpt den i Norge da, slik at det ordner seg raskt. TFK er ikke kjent for å ordne opp for seg akkurat. Selv venter jeg på tre deler fra barnesikring men etter to måneder nå så har jeg nesten gitt opp :-(
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2010 Offda... Ja, jeg har jo aldri vært plaget med noen av vognene jeg har kjøpt fra utlandet... Men ser nå på nettbutikken deres at de har en slik ting- såh da må det jo være mulig å få tak i her å har enda litt tid- såh får håpe det ordner seg
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Da håper jeg ikke du har kjøpt på kiddies i alle fall ;-) De har jeg gitt opp etter å ha ventet på deler i snart et år. Nå fikk jeg endelig lov å bestille deler i Norge, men tror de "saboterer" og nekter å selge deler likevel... Håper det ordner seg for deg :-)
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2010 Har aldri hatt problemer med kiddies- og har faktisk kjøpt tre vogner der + masse utstyr. Sendt dem flere mailer og fått blide mailer tilbake Så da ser man hvor forskjellig opplevelse en kan få av samme side. Fikk faktisk i posten 8 dager etter mail når jeg manglet noe på en bestilling jeg hadde... Trassig at du skal ha hatt en sånn opplevelse av dem da... Har anbefalt dem til mange- og har faktisk ikke hørt noen andre klage- så tror du har vært meget uheldig da. Har nå også vært inne på flere babybutikker og kjøpt deler til vogn (dekk + + ) og aldri slitt med dette.... Hmm... merkelig....
LilleBanan blir storebror Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Marita81: Hva betalte du for vognen på kiddies? det er søskenvognen ikke sant? Koster jo 10 000 i norge med bag...Vurderer utlandet jeg også...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Hvis du ikke skal ha den lenge, og bruke den som tvillingvogn, så hadde jeg absolutt kjøpt en pent brukt. Det at det ikke er separate kalesjer på de fleste brukte er faktisk ikke et "must" . Det er nemlig kjekt å bruke hovedkalesjen i tillegg til kalesjen på sommeren for å gi den lille full skygge. Søskenvogn blir som regel ikke så mye brukt når den minste begynner i barnehagen osv og selv angret jeg veldig på at jeg kjøpte en helt ny Teutonia,,, Tapte noen tusen der kan du si.. En pent brukt som selges etter et år eller to igjen er det ikke så mye å tape på, TFK holder seg godt i pris..
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2010 Jeg skal ha minstemann (som ble 1 år for 4 dager siden) hjemme mens jeg får ny baby om 7 uker - så for oss er det ett must med søskenvogn! Og jeg ville ha en med hardbag og sportsvogn til 1 åringen. Siden jeg allerede har TFK og er superfornøyd med den så bestilte jeg duoen- etter å ha "ventet" på den brukt på finn i mange måneder. Men når de koster mer på finn brukt enn ny i utlandet var jeg ikke i tvil. Jeg betalte 5300kr med frakt for vognen + hardbag. Så kommer jo sef toll i tillegg- fikk regning på ca 1500. Så med andre ord- billigere enn å kjøpe de brukte som selges på finn. (de ligger somregel ute til 7000!- og da ligger de ute i 2 timer....:S ) + at med de følger det ikke hardbag Er iallefall utrolig fornøyd- iallefall når jeg får satt på plass hardbagen. De selger adapter til dette også på kiddies- men jeg trodde jo at det automatisk fulgte med hardbagen- såh det var nok min egen feil.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #11 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har kjøpt vogn på Kiddies også, og hos meg så fulgte disse adapterne med i esken med vogna....
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 17. januar 2010 Hmm... må pikadø gå ned i garasjen og sjekke gjennom esken igjen da hehe.... Kan jo ikke ha vært så borte....:S
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 17. januar 2010 Men ja- enig med anonym her. Finnes mange gode alternativ... Dvs om en ikke er "avhengig" av hardbag.... Dette var bare noe jeg personlig ville ha til min baby... Hører mange som bruker bare mykbag;)
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 17. januar 2010 Neida- d va nok ikkje nåkka der Men men- får vel tak i dem...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #15 Skrevet 17. januar 2010 Men du , var det ikke du som skrev at bruksanvisningen manglet også?? Mener faktisk at min adapter lå i en egen liten pose, men at denne igjen lå i en plastpose sammen med bruksanvisningen... Ergo så kan det være en sammenheng her ;-) Lykke til!
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 17. januar 2010 Jupp - stemmer det ja... Var ingen bruksanvisning med... Ja, da får man etterlyse dette takk for tilbakemelding iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå