Bare meg123 Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Ja,da var tiden inne til å vente på EL igjen Jeg har testet morgen og kveld denne uken,men ingen EL enda. Blir spennende å se når den dukker opp denne gangen da. Sist gang var det dag 17 etter første dag mens faktisk...litt ute å kjører med syklusen sier du? JA!! Krysser nå armer og bein for at EL kommer snart,og at jeg og samboeren får reist til Danmark til uken Andre PP med inseminasjon. *krysser fingrene*
Sjokolademonsteret Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Håper du har hellet med deg. Jeg skulle også til Danmark for inseminasjon denne helga, men har altfor små folikker denne mnd. Så da er det bare å sette seg ned og vente en måned :\
Bare meg123 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2010 Ja når man snakker om sola... Jeg fikk positiv test igår,etter jeg skrev dette,så da var det bare å bestille flybillett og hele pakka! Så vi har vært i Danmark idag. Krysser armer og bein for at det klaffet denne gangen! Uff da,det var kjipt det med deg da. :-/ Kjedelig å få en sånn beskjed,når man har gjort seg "klar" til å dra Krysser fingrene for deg,og hååååper du får det til neste måned )) Masse masse lykke til )) Klem
Sjokolademonsteret Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Får håpe du har full klaff, skal krysse fingrene for deg Lykke til!!
Bare meg123 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2010 Tusen takk for det. Håper at det er noe Du da,ser du fra til februer måned? Krysser fingrene for deg også
Sjokolademonsteret Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Ja ser veldig frem til februar. Blir 4. forsøk så vi satser på full klaff denne gangen
Bare meg123 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2010 Skjønner det Ja,da er det bare å satse alt Håper det beste for dere *kandetikkebareblifebruarda?* hehe )) Lykke til videre. Jeg er veldig spent om dagen...uff,skal teste på lørdagen jeg. *spent*
Sjokolademonsteret Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Oj...det er jo i morra det. Så spennende!!!! Skal krysse fingrene for at du slipper å reise flere turer
Bare meg123 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2010 Ja da var denne pp over,og vi må visst finne oss i å reise til København senere. Testen var negativ,og jeg fikk TR på dagen. Så da er det bare å psyke seg opp og rette opp skuldrene,og komme igang med tester igjen etterhvert Vi skal la det bero noen måneder da.Orker ikke "kjøre på". Så da blir jeg nok litt "stille"her inne igjen,før neste pp Du da,hvordan går det? Ønsker deg lykke til i februar måned! Krysser alt som krysses kan
Sjokolademonsteret Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 Så kjipt at du ikke hadde hellet med deg denne gangen heller!! Men kanskje greit å roe ned litt og la kroppen ta pause en liten stund, kan hende det er det som skal til Jeg sitter nå og venter på at TR skal dukke opp, ellers så får jeg ihvertfall ikke reist ned. Er på dag 32 i syklusen idag, så det bør snart skje noe. Blir jeg ikke gravid denne gangen så må jeg ta pause ett års tid grunnet jobb, og det har jeg ikke veldig lyst til. Så her håper vi for harde livet....
Bare meg123 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 31. januar 2010 Takk for støtten Varmer litt det. Ja jeg tror jeg roer meg ned litt nå Nei,må du vente så lenge til neste gang event.??? Isj da.Ja da håper jeg for guds skyld at du er heldig denne gangen!!!!!! Det fortjener du! Krysser fingrene for dere.Håper dere får det til.Åh,er så kjipt å vente sånn!!!!!!!!!
Bare meg123 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 12. februar 2010 Sjokolademonster Hvordan går det??? Krysser armer og ben for dere. Ønsker dere lykke til videre. Jeg har fått time på sykehuset til scanning av egglederne nå da Gru-gleder meg litt.Men jeg overlever sikkert Hei hei
Sjokolademonsteret Skrevet 13. februar 2010 #13 Skrevet 13. februar 2010 Hei igjen Her går det bare fint enn så lenge. Fikk mensen en uke forsinket, og skal til scanning på fredag. Håper virkelig det er normal follikkel utvikling denne gang!! Planen er å reise nedover til helga, og smelle til med dobbel inseminasjon siden dette er siste sjanse for denne gang. Når skal du til scanning da? Lykke til, det går nok kjempebra
Bare meg123 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 14. februar 2010 Hei Godt å høre det går bra med deg! Såpass? Tanta er så uforutsigbar innimellom Åja,ja da får jeg krysse armer og bein for dere Lykke til! Håper det går deres vei nå!!!!! Alt står på fredagen nå da. Da får vi tro det er bra denne gangen! Jeg skal inn 23.mars. Blir spennende. Gru-gleder meg da,men... Takk for det Tyrejenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå