2 vidunderjenter Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Tok en CB i dag tidlig; var negativ og la den bort så fort kontrollstreken kom opp. Det var vel ca 2 min etter at jeg "tok" testen.. Tilfeldigvis skulle jeg tømme søpla i dag og da var det vitterlig en strek der; svak, men helt tydelig. Tenkte først at det var en typisk skyggestrek, men så tror jeg at jeg har lest at den er grå og ikke blå?! Og denne var helt tydelig blå. Jeg vet jo ikke om streken kom opp etter 3 minutter eller etter 3 timer, men regner jo med det er "for sent uansett"?.. Har innfunnet meg med at testen er negativ, for det var virkelig ingen tegn til strek når jeg så på den første gangen; men er det noe som har opplevd å få "sen" strek og være gravid?
Gurine og gulla Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Oj spennende du får ta en test til.. man skal jo ikke lese av en test etter 3 min eller noe sant for da kan den vise feil.. men samtidig så kan det jo hende at den bare var sen:) ta en ny test du:) så må du oppdatere her om du er gravid:) Lykke til
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Ville tatt en ny test.. Og venta til tiden har gått ut før du går fra den.. (Uansett skjønner jeg ikke åssen folk kan ta en test, og så bare gå fra eller kaste den i søpla før tiden har gått ut.. Men det er en annen sak) Masse lykke til!
2 vidunderjenter Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2010 Fordi man må skyndte seg på jobb;-) Er jo egentlig 2 minutter det står, så derfor så hadde jo tiden egentlig gått ut.. Skal vente noen dager og se om tr melder sin ankomst, hvis ikke får vi svi av penger på en ny test: denne gangen digital!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå