lian00 Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 jeg har hatt smerter på høyre eggstokk nå i 2 uker. vært ut og inn hos leger men ingen finner ut hva det er..smerter døgnet rundt og ingen sovestilling er behagelig...jeg hadde en utskrapning 21.des etter en MA, blødde kun operasjonsdagen og så å si ingen smerter.. 2.januar begynte smertene. fastlegen min trodde at det er egglederbetennelse og hun ga meg flagyl 400 mg og doxylin 100 mg, men det er det ikke, for smertene har ikke gått over etter 8 dager med tabletter. jeg var på ct røntgen i går, av hele magen, og svaret kommer først i slutten av neste uke, det er så lenge å vente det jeg er mest redd for er at det er noe alvorlig galt med eggstokken og at jeg blir steril hvorfor er det så vanskelig å få legene til å reagere når man har langvarige magesmerter? dem sier bare at det er bare å dra hjem å stappe i seg smertestillende, noe som ikke hjelper i det hele tatt. eneste som hjelper litt er pinex forte, men det fins da grenser på hvor mye og hvor lenge man har lyst å gå på slike sterke piller...legene tror ikke at det er sammenheng mellom MA og disse smertene og det tror ikke jeg heller...er så lei nå psykisk og fysisk, først gjennomgå en MA også rett på disse smertene..prøver å tenke på noe annet enn smertene men det er helt umulig, hvordan kan man glemme smertene som man er redd for at kan forårsake sterilitet, noe som er det siste jeg ønsker nå.vil jo så gjerne ha en baby nå... gynekologen som jeg var hos sist (7.jan) sa at han så en cyste på h-eggstokk på 1,5 cm, men en cyste som er så liten skal ikke gjør vondt i følge alle legene jeg har snakket med...er så bekymret og vet ikke hva jeg skal gjøre er det noen som har opplevd det samme? hva kan det være?
Gurine og gulla Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Uff høres ikke noe godt ut... kan desverre ikke hjelpe her. men finnes det ikke noen private gu i nærheten som kan ta en titt på deg da... 1 uke er lenge å gå vente når man er redd og har smerter... håper det går bra med deg og at ting ordner seg for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå