Gå til innhold

Kommer snikende inn her jeg :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei jente på 21 med en samboer på 26. Vi har veldig lyst på en liten en i løpet av 2010. Har 2 barn fra før, født i 06 og 09. Har ikm på mandag og har mange tegn på graviditet, så er spent på om tanta kommer eller ikke! Hatt murringer siden før egentlig el og har ei heller hatt el-slim noe som jeg vanligvis får ifm el. og i det siste har jeg kjent en del stikninger i brystene. Både gruer og gleder meg til mandag. Flere med ikm i løpet av neste uke? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj så spennende da:) Litt skummelt å teste... men du vet jo hva du går til så det går nok bra skal du se:)

Du får holde oss oppdaterte:) lykke til:)

Skrevet

Synes det er like skummelt å teste hver gang, har jo blitt "lurt" et par ganger (falsk positiv) og synes det er like fælt å få negativ test når man er overbevist om at man er gravid. Har ikke tenkt så mye på å bli gravid i jula, så kanskje det klaffet denne gangen? ;) Gruer meg til mandag, for jeg håper at tanta skal holde seg vekk denne gangen og 9 mnd fremover, men er redd for å bli skuffet...

Jeg skal oppdatere tråden når mandag har kommet og gått :)

Masse lykke til selv ;)

Skrevet

Hei og velkommen :)

Spennende dette da, håper det klaffer! Her har jeg også kjent en del murringer den siste tiden, kanskje ei ukes tid nå. Har IKM på onsdag, men krysser jo fingrene for at tanta holder seg borte :P

Tror jeg skal ta en test på mandag bare for å se :)

Lykke til :)

Skrevet

Takk for det :-)

Ja, håper det klaffer denne måneden :-) Foreløpig ingen tegn til tanta, men har jo ennå morgendagen! Usj, håper hun ikke kommer!

Lykke til med testing ;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...