Gå til innhold

HJELP syns ikke jeg får noen mage, er redd noe er galt!!!


tovelin

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på når jeg har termin , men tror selv det blir ca måneskifte juli/august. Jeg er litt nervøs for at det skal være noe galt, for jeg synes ikke magen har begynt å vokse...... Har mest lyst til å dra til lege med en gang slik at jeg får vite noe. blir fortsatt kvalm hvis det blir for lenge mellom måltidene, så egentlig vil jeg tro at alt er greit, men klarer ikke å slippe tanken!!!!!! Flere som har det sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ingen mage, litt tidlig enda ;-)

Er dette ditt første barn?

 

Jeg blir også kvalm hvis jeg ikke spiser ofte & lite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min første fikk jeg ikke mage før jeg var 4 - 5 mnd på vei og med nr to fikk jeg mage nesten med en gang. Denne gangen er det ikke tegn til å få mage enda, så du bør ikke ta det som et tegn på at noe er galt. Pluss at det er tidlig som Yulia sier..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk mage seint med 1. mann og har ikke anntydning til mage enda...er 11+4 nå...er nok litt tidlig enda uansett, mitt nurk er ca 6 cm så hvor stor mage kan man i utgangspunktet få når de er så bitte små?=) men alle er forskjellige, noen får tidlig andre seint=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar, de var beroligende, så d var godt å høre=O) Håper på det beste til jeg har vært til legen på onsdag=O) Da får jeg kanskjeen mer eksakt termin enn det jeg selv har beregnet også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...