Gå til innhold

kommet melk puppene, gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg være gravid? Har de siste dagene hatt melkespreng og hvis jeg masserer lett kommer det melk, er 1 år siden jeg sluttet å amme.. Har også vært trøtt og hatt litt halsbrann siste tiden.

Problemet er at jeg har kobberspiral, men i grunnen helt greit for meg hvis jeg er gravid, men usikker på om det kan gå ann..

Er foresten en dag over IKM i dag.... Ikke turt å teste ennå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ha melk i brystene flere år etter ammeslutt :-) så det er ikke noe gravid-tegn (man får ikke automatisk melk i brystene med en gang man blir gravid heller)

Tror jeg ville tatt en test, gitt :-)

Skrevet

Klart du kan være gravid:) Har jo tydelig noen symptomer. Ta en test du, blir spennende å høre resultatet!

Jeg har og et lite gull fra mai 08:) Kanskje vi havner i samme terminklubb igjen?

Skrevet

tusen takk for svar, jeg får teste på mandag, hvis ikke TR kommer før det da...

Så koselig det hadde vært å kunne fulgt hverandre, krysser fingerne for deg (og meg.. hehe)

Skrevet

hei ja det går fint ann og bli gravid med kobberspiral er ca 1 av 100 som blir det så er mange som blir det.

så ta en test du ...om du er gravid kontakt legen for de vil gjerne at spiralen skal ut fortest mulig har den vokst inn allerde fjernes den ikke men kommer ut sammen mm babyen.

Lykke til

Skrevet

hei!

kan godt hende du er gravid, ja. :)

og, ja, det er mulig du har melk igjen i brystene... :)

jeg var i praksis på barsel 10mnd etter jeg sluttet å amme, og da fikk jeg melkespreng... veldig mye babyskrik og melkelukt, hormoner osv... he he! litt pinlig da jeg oppdaget at det lekket igjennom uniformen min... ;)

Skrevet

Hehe, det skjønner jeg var litt pinlig..

Har ikke vært i kontakt med babyer i det siste, bortsett fra ene venninna mi som er gravid, med har jo besøkt henne flere ganger før dette skjedde.. venter i spenning på i morgen.. tenkte å teste hos jordmor i kommunen, veldig koselig dame, så hu gir meg nok råd videre hvis det skulle bli pos. test... klarer nesten ikke få det ut av hode nå.. Synes jeg tisser ofte også nå, men mulig psyken spiller meg et puss.. hehe, men ingen TR ennå.. tør nesten ikke håpe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...