Gå til innhold

Hva heter de sure dropsene...Ikke dundersalt men....dunder surt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv noen som heter Toxic ett eller annet.. Finner de på mix butikkene. Er oppi en sånn gul "tønne".

Jeg brakk meg første gangen jeg smakte de. *flau*

Annonse

Fant noen gode sure stenger i rosa pakker på kiwi og meny bl.a. Ikke sikker på hva de heter, koster ca 11 kr. Firkantet pakke. Veldig gode. Ikke så sure som de kan se ut på pakkens beskrivelse.

Hva med sure unger? Eller sure fisker?

Og de derre peacemerkene er gode.

men appelsinjuice og eplejuice lindrer mye av surhungeren min.

he he ja jeg får peøve de da:)

Ja supermix er det.. det skal må jeg få tak i i morgen, Mannen var så snill å dra ut etter dragster 3000i sta (sure bildekk) ohg kom hjem med dragster 1000, deeet blir jo helt feil, men takknemli uansett da:)

Sur supermix er værtfall ikke noen surt, skikkeli skuffa. Trodde jeg hadde kjøpt meg noe surt digg åsså var det bare søtt, ingen grunn til å kalle det der sur supermix, men det er peacemerker oppi der....

Appelsinjuice hjelper ja:) Går en god del av det.Skal se om jeg finnerde pinnene på kiwi.

Takker for tips!!!

I dag skal jeg også ut etter mer surt godteri! Lurt med noen sure drops, for å ikke tygge alt i meg i en fart. Må være skikkelig surt. Sure skrikerunger er bra, men jeg syns jo at ingenting slår sure tær og frosker som man får på godtebutikker med stort utvalg. For de skal være skikkelig sure. Risikerer å bli sår i ganen, men jeg har faktisk fått vondt i den ene tanna et par ganger når jeg har spist for mye surt godteri. Vondt å pusse tanna der etterpå, men ikke noe hull i følge tannlegen :)

jeg slenger meg på diskusjonen her om surt godteri (for det er et must om dagen!) for å komme med et tips.

På rema1000 i candyking-smågodthyllene, så selger de sånne sure belter som er rullet sammen i fargen rød, og så er det noen i forskjellige farger. og de er kjempesure! enjoy =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...