attpåklatthåper pp12 Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Er nå i pp 11,håper VELDIG på at det snart er våres tur til å komme inn her. Har et par spørsmål som jeg håper noen av dere kan svare på;=) Idag tidlig hadde jeg veldig lav temp. Har ikm 23 Januar, har lest flere steder om noe som heter festedipp, tenker /håper kanskje det var det jeg hadde idag. Har noen her hatt dette? Har også veldig ømme pupper, menssmerter,ryggsmerter,sovet dårllig flere dager,vonde/ømme tenner, noen andre som merket noe så lenge før ikm? Håper dere kan hjelpe meg.
attpåklatthåper pp12 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2010 Sorry,skal så klart stå hjelp i overskriften;=)
ticalinda Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Første gang jeg ble gravid så målte jeg temperatur. Jeg hadde da tydelig festedipp. Dagene etter økte temperaturen jevnt mot IKM (den skal ligge høyere enn gj.snittstemperaturen og øke). Dette ble så tydelig på charten at jeg mistenkte graviditet fra 2 dager etter festedippen. Ellers har du jo tydelige symptomer også... Lykke til!
mammaløve Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Vet svært lite om temp, men vet at noe av det første jeg merket var at jeg sov skikkelig dårlig. Og det gjør jeg vanligvis aldri. Våknet på natten og kavet veldig, helt fra bare en uke etter EL.
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Hei!! Vi prøvde i 4 mnd (klarte på 4pp) og jeg målte tempen i 3 mnd. Jeg hadde en veldig tydelig festedipp ca 6 DPO. Da steget den igjen dagen etter og holdte seg høyt frem til etter IKM der testen var positiv Jeg brukte et nettsted som heter fertilityfriend.com under prøvinga og der sier de at noe som 85% av brukerne som har hatt en festedipp er gravide Jeg hadde ingen særlig symptomer før IKM, men vet at det er mange som får dem med en gang egget har festet seg Håper spiren satt denne gangen! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå