Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Walter er kjempetøft!! Likar det best med ein eller tre stavelsar i mellomnamnet!:

Walter Gard

Walter Emmanuel/Immanuel (eg likar best Imanuel)

Walter Matteus

Walter Bror

Walter Amund

Walter Elias

Walter Edvard/Edvin/Elvin/Edmund

Walter Gideon

Walter Jarand

Walter Johannes

Walter Jonatan

Walter Matheo

Walter Torarin

Walter Andreas

Walter Sebastian

Walter August

Walter Daniel

Walter Gabriel

Walter Gregers

Walter Ivo

Walter Levi

Walter Olaus

Walter Samuel

Walter Cornelius høyres staseleg og flott ut!! Veldig fin kombinasjon!

Fleire forslag (men eg veit ikkje kor godt du likar dei):

Carelius/Karelius

Augustin

Constantin

Amandus

Amadeus

Bastian

Eindride

Ferdinand

Frimann

Lysander

Maximilian

Severin

Timeus/Timoteus

Benjamin

Alexander

Emil

Christopher

Albert

Alfred

Leopold

Edgar

Christian

Conrad

Thomas

Anton

Annonse

jelim: Vurderer gjerne det, hvis du har noen gode forslag.

Jeg liker også Walter Ibrahim godt, men det blir nok alt for sært til at vi velger å bruke det.

Akkurat nå er kanskje favoritten Walter Matteus. Det kan fort endre seg, da. Hva synes dere andre om det?

Hehe ... Gøy at flere liker Matheus/Matteus:) Hadde aldri tenkt på det før det dukket opp som forslag her. Fint med en litt annerledes variant av Mathias/Matheo, som blir litt for pop. Og us-endingen står etter min mening godt til Walter. Spørs om ikke dette seiler opp som favoritt ... Vil gjerne ha flere synspunkter.

Walter Ibrahim låter bra! Ikkje for spesielt spør du meg, sett at Ibrahim er 2. fornamn! ^^

Walter Matteus for to tomlar opp frå meg! Veldig flott og stødig kombinasjon, som eg må innrømma at eg liker betre enn Walter Cornelius!

Walter Hermann og Walter Augustin er og flotte og ikkje for mykje i mine auge! Walter Hermann blir litt rart fordi -er endinga i Walter blandar seg med Her- i Hermann. Walter Augustin likar eg betre enn Walter Matteus fordi Augustin har færre bokstavar til felles med Walter enn ka Matteus har (dei har begge ein lang a-lyd i byrjinga til dømes), og fordi trykket i Augustin ligg på slutten av namnet medan Walter har trykkket på byrjinga av namnet... Eg likar at namn som kjem etter kvarandre er så forskjellige som muleg utan at det blir stilkræsj!

:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...