<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Var så spent så klarte ikke å holde meg. Tok en test i dag tidlig,men var selvfølgelig negativ:( at jeg ikke klarte å styre nyskjerrigheten min,man blir så deppa når man kun ser den ene streken der:( Men har ikke ikm før tirsdag/onsdag da,så håpet er kanskje der enda? Hadde håpet på en skyggestrek iallefall. Men om det ikke går nå så Er det bare å prøve på ny. Håper mange av dere andre som har ikm i uke 3 får positivt resultat da:) så kommer jeg forhåpentligVis kjapt etter:)
Gurine og gulla Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Ja er nok litt i tidligeste laget å teste nå.... hadde villet ventete i hvertfall til mandag:) skal se du får en positiv test da;)
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Jeg har også IKM på onsdag, og skal vente fram til mandag før jeg tar en test Men det klør veldig i fingrene nå ja kjenner jeg;) Har du noe symptomer forresten? Desperat symptomjeger her
*Snart_mamma* Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Har IKM tirsdag/ onsdag jeg heller.. Tok test i dag. Negativ men en liten anelse av svak svak svak strek for positiv... Tar ny test tirsdag morgen! Her kjenner jeg: oppblåst mage ømme brystvorter mørkere ring rundt vorten tisser ofte. omtrent hvert kvarter i perioder, men bare litt... har humørsvingninger til tuuuusen. å jeg er trøtt. VELDIG.. Satser på positiv test tirsdag og ingen tr:) ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå