Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Hvis en ser bort i fra utgifter til antrekk ihvertfall. Må leie lokale, men blir sikkert type grendahus/klubbhus. Koldtbord eller tapas til ca 20 personer(kan sikkert lage en del selv). Litt flere "kaffegjester". Alkohol til maten, men ellers må vi enten lage bar eller få gjestene til å ta med seg. Klarer ikke helt se for meg hva dette vil koste...
Knøttefrøken Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Hei, vi skal ha noe av det samme: her er hva ting koster forløpig: Brudekjole 850,- kjøpt på ebay sminke og hår ordnes av venner Låner bil av venner leie av grendehus 2500 m/vask(vi rydder selv) DJ 4500 Brudekake 500,- (en som lager på hobbybasis) Tapas, jeg kjøper inn ingredienser, en venn av oss lager gratis (pluss at jeg lager noe selv, og mamma + svigermor, svigerinne lager noen retter) Kjøpt masse vin og bayleys pa taxfree ca 1000,- Kjøper inn brett med brus fra sverige ca 500,- Kjøpt inn duker på salget nå i januar 200kr Brodern er grafiker så han lager inbydelse, sanghefte, bordkort, og takkekort, Ringer 1850(leverer byttegull hos gullsmeden) Mamma ordner bordpynt, og plukker blomster til bodr, og lager brudebukett. Liljekonvaller. Noen veninner av mamma serverer, og lager div kaker, gratis Brudesvenn/brudepike kjoler 500,-tilsammen, kjøpt på ebay Som du ser er det noe som gjenstår, men det meste er under kontroll:-) Vi ender nok totalt på under 15000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå