Gå til innhold

Mer syklus tull...eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan fort bli tull i syklusen når vi holder på slik vi gjør over tid. Stress, medisiner, alt påvirker jo syklusen. jeg vil bare ønske deg lykke til Ugla, dette MÅ være din måned, det har jeg bestemt for det fortjener du!

Hilsen lykkelig gravid i uke 14. Alt ser strålende ut etter div.UL og Down-test. Til håp og inspirasjon for dere tøffe prøvere der ute!

Ikke noe tull nå, Ugla!

Men alvorlig, hvorfor tenker du at endret syklus skulle hindre deg i å dra? Du får flyttet legetimen?

Min syklus har alltid vært i hytt og pine, men så lenge jeg hadde eggløsning spilte det ikke annen rolle enn at jeg måtte ta turene litt mer på sparket enn om je hadde kunnet telle dager presist hver måned.

Det blir nok tur på deg skal du se : )

Annonse

Legetimen er allerede bestilt, og jeg får garantert ny time om det skulle vise seg at jeg er kortere i syklusen enn jeg tror. Synes bare det var skrekkelig underlig at jeg som har hatt stort sett fast syklus de siste 2,5 År (så lenge jeg har kontrollert) plutselig skulle ha 19 dager.

Men det kan jo være grunnen til at jeg ikke hadde noen klekkeklare egg når jeg sjekket om cysten var borte...kanskje har jeg allerede klekket da??

Jaja..blir spennede.. da er det ikke lenge til jeg legger gullegget! hehe... :)

Puh..tar på å være optimist :)

Hei Ugla!

Det kan jo også tenkes at du ikke har hatt el denne måneden, Det skjer visst med alle fra tid til annen og da kan vel gjerne syklusen bli litt kortere mener jeg å ha lest. Men det kan sikkert være mange andre grunner også. Disse kroppene er ikke alltid så forutsigbare som vi skulle ønske:) Det viktigste er jo at den syklusen du begynner på i dag blir bra for det er jo denne måneden du skal legge gullegget, ikke sant?;)

Da er vi to!!!! Her er det også tull i syklusen igjen, og jeg håper bare det ikke må avbrytes slik som sist det ble tull! Fikk mensen på onsdag- dag 24. Snakket med gynekologen i dag, og skal til scanning neste torsdag. Det blir bare dag 9, så jeg håper folliklene er så store at de kan finne ut når sprøyta skal settes. Gynekologen skulle nemlig ha operasjoner hele uka, men det skulle komme en annen lege på torsdag. Mandag blir dag 13, og da er det kanskje for sent.

Håper alt går som det skal for oss begge denne syklusen. Neste syklus er jeg bortreist, så det bør klaffe nå!!!! Skal ta pergotime for 4. gang, og gyn sa at de anbefalte max 4 ganger. Så hvis det ikke går på dette forsøket blir det nok IVF.

Lykke til:-)

Ja, vi satser på at det går i orden denne gangen..

Skal jo i tilleg flytte pergotimen fra dag 3-7, til dag 5-9 etter råd fra gynekologen... håper det gjør godt for eggene.. :)

Jeg har "bare" tredje runde på pergo denne gangen.. men vi er jo veldig usikre på hvordan vi skal forholde seg. Jeg har jo tross alt blitt gravid 2 av fire inseminasjoner hos CFC.. da føles det litt poengløst å gå over på ivf.. Tror liksom ikke mitt problem er det å bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...