Gå til innhold

er det ekkelt å dra fra treningssenteret uten å dusje.. i gymklær selvfølgelig, men med ytterjakke, skjerf osv.. og så ta bussen gjennom byen?? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går ut i fra du drar hjem for å dusje etter dette:) Så lenge du ikke skal klemme bussjåføren ser jeg ingen grunn til at dette skal være et problem.

Ikke alle treningssenter er like koslige å dusje på, jeg dusjer bestandig hjemme, men bor så nært at jeg sykler som regel.

skal selvfølgelig rett hjem å dusje.. men lurer på om folk synes det er ekkelt at jeg tar bussen uten å ha dusjet først.. blir jo ganske svett av treningen...

Jeg hadde ikke tenkt noe over det! Går hjem fra trening uten å dusje jeg da, for å dusje hjemme. For det er gammel svette som lukter, ikke den du har svetta ut mens du trener :)

Nei, det er ikke ekkelt. Men pass på at du ikke blir syk da:) lett å bli kald hvis man drar hjem i svette klær, selv om man har jakke på.

Annonse

Det er ekkelt å dusje foran andre folk, med en dusj som sitter fast på veggen så jeg ikke får spylt overalt, og henge håndkledet på en fellesknagg hvor det rives ned hvert tredje minutt av kløner som skal henge/hente håndklede i nærheten av mitt. Det er i tillegg svært få slike slumdusjer det går an å justere temperaturen på og jeg er ikke glad i å kokevaske. Da svetter man jo likevel masse ETTER dusjen. Vitsen med det da?

Etter denne seansen skal man sminke seg litt og da må man dele 1x1 meter speil med ti damer og så sosial er jeg ganske enkelt ikke.

Jeg tar enkelt og greit en tykk genser på slik at jeg ikke får svette på jakka, kjører hjem og dusjer der.

Ikke ekkelt for andre enn deg selv. Nå om vinteren blir det fort kaldt å gå ut i svett treningstøy. Mye bedre å dusje med en gang og få på seg tørt tøy.

Ikke "ekkelt", men jeg synes det ser ganske dumt ut og tenker at vedkommende må ha veldig dårlig selvtillitt eller være ganske urenslig.

Syns ikke det er ekkelt.. :) Ser på det som normalt, men nå om vinteren bør man være forsiktig pga kulden..

Svetten lukter ikke med engang heller.. Er jo gammel svette som lukter..

Jeg kjører rett hjem fra trening, orker ikke dusje på senteret..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...