Gå til innhold

Inntak/uttak uke 3 :)

Anbefalte innlegg

Jeg og er distre, liker ikke å kjøre bil da jeg allerede har rygget på forskjellig og bilen har fått seg en solid bulk.... De ømme brystene har jeg hatt siden eggløsningssprøyten, så vanskelig å si hva som er hva... Nå er det bare 4 dager til du kan teste Eira! Kommer du til å klare å holde deg?? :) Selv tror jeg jeg kommer til å teste lørdag, søndag, mandag og tirsdag.... Hva jeg får ut av det får vi se :)

Fortsetter under...

Jeg har vært veldig bestemt på at jeg ikke skal teste før lørdag, men om jeg klarer å holde meg... Vi får se.. Har som regel testet tidligere enn planlagt før, men er i grunnen lei av å bli skuffet av blendahvite tester, så prøver å være tålmodig. Kjenner at det begynner å nærme seg ja.. :)

Hei jenter:)

Så fint å høre at det går bra med dere:)

Trengte en liten pause,etter avbrutt forsøk:(

Fikk jo ut 9 egg, 7 befruktede, men da jeg var på vei for å sette inn ringte de meg og sa at de ikke kunne bruke noen av de:( Det var litt av et slag å få i trynet!!!!! Eggene hadde vist fått flere kjerner i seg,men ingen skjønner hva som skjer...... Så nå må jeg begynne helt på nytt, er så sliten,men gir meg ikke!!!!!!!

lykke til med testdager til uka:)

klemmer

offa, det var trist å høre :(

Det skulle jo ikke skje.... Jeg tenker på deg, og håper virkelig lykken inntreffer snart! Neste gang finner du gullegget skal du se :)

Du har sikkert mange tanker nå, men det er godt å høre at du ikke gir deg!!

Lykke til videre :):)

Statusrapport frå meg: Er på rugedag 8 i dag, og kjenner ingen symptom. Eg var stinn i magen dei siste dagane før egguttak tysdag i veke 3. Og etter egguttaket var eg både stinn og øm i vel ei veke. Fyrst onsdag denne veka følte eg meg normal igjen. Eg var vel nokså nær overstimulering og hadde litt væske i magen.

Håpar egget veks og har det bra i magen sjølv om eg ikkje merkar så mykje. Har ikkje fått vita kor mange egg me fekk på frys - ventar på brev frå klinikken... Kjem til å ringja snart om eg ikkje høyrer noko...

Testedagen er neste torsdag, framleis lenge til - men eg skal ikkje testa før då (trur eg - kanskje eg testar onsdagen...). Skal ta blodprøve torsdag også.

Håpar det vert mange positive testar for veke 3-damene!

Annonse

Da er det bare timer igjen til testing :-) Testdag i morgen, og jeg har jammen klart å la være å snikteste også, for første gang;) Litt nervøs for resultatet... Veksler mellom å tro det har gått bra og ikke.. Jaja, får endelig snart vite.

Da tror jeg kanskje jeg er gravid. Har fått to streker i dag, i går og i forgås. Streken blir sterkere etter som dagene går. Har jo ikke testdag før 2 februar, men har vel egentlig forstått at jeg er gravid siden onsdag...

Gratulerer :-)

Dette høyrest jo veldig bra ut!!

Håpar eg er i same situasjon i midten av komande veke. Har testdag på torsdag og ventar ei stund med testing enno. Framleis ingen symprom - men det treng det jo ikkje vera så tidleg. Spennande dagar i vente!

Lukke til - håpar alt går din veg vidare framover!

Da vil jeg bare oppdatere litt, har ikke vært så veldig aktiv her men men,

er på rugedag 9 og blir gal av å vente til lørdag som er egentlig testdag.

Tok en test etter jobben i dag og fikk en svak strek, så da steg håpet litt :-) Lykke til til dere alle og gratulere til alle som har fått positivtest.

Annonse

Då har eg teke graviditetstest på rd 13 - som vart negativ :-(

TRIST!

Skal ta blodprøve i morgon, men den har eg ikkje mykje håp til no...

Må ha litt tid å fordøya dette og innstilla meg på nytt forsøk.

Me fekk 5 egg på frys - så me har jo fleire sjansar.

Men tida går fort og eg vert 38 år dette året - så no syns eg det hastar å få til noko!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...