Gå til innhold

Inntak/uttak uke 3 :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt initiativ, Aureca!

Jeg hadde også tenkt å opprette en tråd for oss i uke 3.

Var planlagt uttak og innsett hhv onsdag og fredag i uke 3 på meg. Nå er jeg imidlertid usikker på om det blir noe uke 3 på meg og om det i det hele tatt blir noe av. Var på UL i dag, og da var det få og små eggposer. Ny UL på tirsdag. Håper lengre og sterkere medisinering hjelper slik at jeg kan få ut noen egg - om enn noe senere enn planlagt.

Har du hatt noe UL foreløpig?

Så spennende!

Henger meg på her selv om jeg ikke vet helt enda om det blir eller ikke. Var på UL i dag og hadde rikelig med eggposer men de var for små enda. Noen eggposer på den ene siden var litt større. Skulle fortsette med sprøytene og ny UL på mandag. De ville ikke øke dosen pga jeg har PCOS, så håper på det beste. Er positiv, spent og gruer meg. Helgen blir lang =)

Er første gang vi gjør dette så håper alt går bra.

Jeg har vært på ul i går. Hos meg så det veldig bra ut, kommer til å få ut mellom 10 og 20 egg i følge gynekologen :;)

Jeg skal ha uttak på mandag og er utrolig spent og nervøs...

Krysser fingrene fr at eggposene deres vokser seg flotte i løpet av helgen :)

Jeg har vært på ul tirsdag,torsdag og i dag. Eggposene blir bare større og større,måtte gå litt ned de siste dagene. Hadde rundt ti på hver side pluss mange små:) krysser fingrene for at det er vår tur denne gangen:)

Gleder meg til å følge dere jenter (damer) :) he he

Annonse

Så kjekt at det er mange som skal ha forsøk i veke 3!

Eg skal ha uttak på tysdag, vårt fyrste IVF-forsøk. Var på ultralyd på måndag og torsdag denne veka. Måndag såg alt fint ut, men torsdag var eggposane litt mindre enn forventa. Måtte ha ein ekstra dag på sprøyte og redusert dose dagane etter siste UL. Håpar mange av egga som var av bra størrelse veks seg større før uttaket tysdag! Har mange eggposar av litt varierande storleik, velding spent på korleis resultatet vert neste veke.

Spennande tider dette!

Lukke til alle de andre også!

Hei Eira 2010,

Så gøy at du har fått fem befruktede egg! Lykke til med innsett på mandag.

Til resten av oss i uke 3 gjengen så krysser jeg fingrene for at vi alle får ut noen stor og fine egg som lar seg befrukte.

Det blir spennede å lese hvordan det går.

hei hvordan g¨år det med dere her?:)

eira har eggene dine delt seg fint og kommet på plass?:)

aureca lykke til i dag håper det blir mange gode egg på deg!:)))

venter i spenning på hvordan det har gått med dere alle sammen;)

Annonse

hei;) spennende tider hæ?;)

jeg forstår ikke helt hva du mener?skal du bare gå på sprøyte i fire dager?har du ikke fått no instruks om hva som skjer etter de fire dagene??

har ikke vært borti menopur så aner ikke hvordan det funker..jeg pleier å gå på sprøyter rundt 11-12 dager før eggene taes ut...før det er det en ul for å sjekke at de er store nok til å ta ut....

så eksakte dato for uttak vet man vel ikke før man har vært på ul etter en peiode med hormoner.....

Da var et perfekt 8-delt egg satt inn:) Fikk også 3 egg på frys, men krysser alt vi har for at vi ikke får bruk for dem:) Testdag 30. januar. Spennende! Blir nok noen lange dager fremover, men får prøve å aktivisere seg så godt man kan.

Hvordan har det gått på uttak i dag Aureca? Er spent på å høre fra deg.

Hei sann damer :)

Jeg har gruet meg uten grunn til denne dagen... det gikk så fint :) det var selvsagt vond, og det er særdeles ubehagelig ennå, men i forhold til at jeg faktisk har født før, blir det meste peanøtter, he, he :)

Jeg fikk ut 9 egg, og klinikken var storfornøyd med det, et perfekt antall sa dem.. ikke vet jeg. Jeg ble jo forespeilt 10 ( og kanskje opp mot 20), så det var jo ganske i nærheten av det vi hadde håpet. Skulle være gode sjanserf for frys, men det er jo umulig å vite ennå.

Uansett, nå er den værste biten overstått og jeg krysser fingrene for at insettet også går bra!!

Min testdag skal være 2 februar, om insettet går bra da :)

Hei ønskeren:) Når skulle du begynne med progesteronstøtte? Jeg husker ikke om jeg skulle begynne i kveld el i morgen tidlig? Fikk med meg at jeg skulle ta morgen og kveld, men husker ikke om jeg skulle begynne i kveld? Når skal du begynne?

Så bra med 9 egg ut Aureca! Da krysser vi fingrene at du får mange befruktede:) Jeg fikk beskjed om å begynne med cyclogest samme dag som uttak, og skulle ta én med det samme jeg kom hjem + én på kvelden og så morgen og kveld frem til testdag.

Tenk at 8 av 9 egg er befruktet, det er jo mye mer enn vi haddde håpet på :)

Nå er jeg veldig spent på i morgen, kommer jo ikke til å få sove i natt...

Hvor mange er det vanlig å fryse sammen? to og to el tre og tre? Klarer ikke la være å tenke på at vi kanskje får egg på frys...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...