ღ askepott ღ Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Er bare såå sliten for tiden, griner for ingenting, får i meg lite mat, kvalmen så og si hele tiden, og bare sliiiiiten.... Gleder meg til jeg er i uke 12 om 4 uker, for dette er slitsomt! zzzzzzzzzz
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 slet med det der når jeg var fra uke 7-13.. uke 16 og begynner og gå over.. men hørt at det er i uke 20 alt går over :S gledet meg som bare det til uke 12 selv,det ble bedre i hvertfall masse lykketil videre...
iok med sønn <3 Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Ja, her også! Trøttesen deluks! Å veldig "lat" Orker liksom ikke så mye... Uke 10 i mårra da, så kanskje det blir bedre om et par uker?? Vet ikke... jaja vi får satse på d!
ღ askepott ღ Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2010 Håper det går bedre etterhvert ja jeg har itillegg hatt en kraftig forkjølelse i over en uke, så utviklet det seg til halsbetennelse og penicilin... Tror nok at det var det som toppet trøttheten Men godt å høre at jeg ikke er alene
mammaløve Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Stakkars...da er det jo ikke rart du er ekstra trøtt! Om jeg hadde vært blitt syk i tillegg, tror jeg ikke jeg hadde klart å røre en muskel Kjennes ut som jeg har løpt maraton hver dag når jeg kommer fra skolen eller jobb...
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 joooooooda,heer også!!! trøtt,sliten og kvalm.er bare i uke 6 imorgen og håper ikke det fortsetter så lenge.
Mor til 1, snart 2! Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Høres ut som meg, det der. Dødstrøtt her også - snart 8 uker på vei. Ikke kvalm, men har ingen matlyst. Jeg tar også lett til tårene. Jeg var sliten i begynnelsen sist gang også (har ei jente på ett år), men dette er av en annen verden. Spesielt vanskelig å holde meg våken på jobb Huff, håper vi kvikner til snart!
lindaa87 Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 off ja,kvalm og trøtt,våkner om natten å må knaske i ett knekkebrød for det gjør så vondt i magen av sult samtidig som jeg er kvelm,er sånn hele dagen...og slapp. teller ned til uke 12,er 9+4
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 å ja gjeeeeeeesp... og irritert fordi jeg VET at jeg ikke har sjangs å holde det hemmelig så lenge som jeg vil.. Jeg røyker (egentlig), så ikke så vanskelig å skjønne når jeg slutter på DAGEN plutselig...hehe PLUSS at vi skal ha pers fest om et par uker...da er jeg bare ca 8 uker på vei....aaaargh.... (å nei, er ikke noe alternativt å "ikke dra dit" heller..)
JeLa87 Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 Å kjenner meg sånn igjen med den trøttheta! Kunnet sove hele dagen om jeg hadde hatt muligheten;) Sliter meg gjennom dagene på jobb. Prøver å slappe av mye hjemme da, sove litt på dagen og ta hensyn til kroppen:) Husk at du kan ha lav blodprosent også, så spis masse grønne grønnskaker, rødt kjøtt, leverpostei og brunost som har masse jern!
Corneliuss Skrevet 16. januar 2010 #11 Skrevet 16. januar 2010 Litago brunost har tilsatt jern. Resten av bruostene har ikke det mer (myndighetene bestemte at det ikke skulle tilsettes for noen år siden)
Musemor med tre søte små Skrevet 16. januar 2010 #12 Skrevet 16. januar 2010 Jeg går også rundt og er ekstremt trøtt, og når det blir ille, begynner jeg bare å gråte. Har til tider problemer med å holde meg våken på jobb. Spesielt ut mot slutten av uken.
PKMO Skrevet 16. januar 2010 #13 Skrevet 16. januar 2010 Jeg er i uke 9, og legger meg stort sett rundt 20.30 på kveldene. Helt utslitt...sukk. Jobber 100% og har en 2-åring å ta meg av frem til kl 19.00, så etter det er det mat, litt tv og en dusj, så zzzzzzzznorker jeg..Håper virkelig at dette går over snart..men er VELDIG glad for å være gravid, så jeg skal ikke klage for mye. Det går for en periode, men skal være glad når trøttheten gir seg. Er ikke særlig sosialt heller da...hehe
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 17. januar 2010 #14 Skrevet 17. januar 2010 jer er 7 uker på vei og har vært suuuupertrøtt siden jeg fant ut av jeg var gravid..... Går rimlig greit frem irtl lunsj men da er jeg så trøtt at jeg har mest lyst å legge hue på pulten og ta en dupp. Er halvt sykemeldt så nå jobber jeg halve dager. Ikke det at jeg sover noe mer, men jeg slapper av litt mer i alle fall. Kl 21-21.30 er det natta for min del. (Skal nevnes at lillegull kommer tuslende i 5-tiden om morgenen og jeg sover sjelden etter det....) Merker også at det er stoooor forskjell på å gravid nå mot med lillegull for den gangen hadde jeg bare meg selv å ta hensyn til, men nå må jeg jo være våken og opplagt for lillegull sin del også plus at han trenger jo å fp min oppmerksomhet med kos, mat, stell, lek osv...Så jeg kan jo ikke akkurat bare legge meg ned heller. Gleder meg også til 2. tri og energien som kommer tilbake.
Ingunn26 Skrevet 17. januar 2010 #15 Skrevet 17. januar 2010 Hei! Jeg har samme symtomer.. Er så trøtt at jeg blir flau. Føler jeg er kjempelat. Er 8+5 i dag, og skal til legen i morgen. Jeg har hatt veldig ømme pupper, og tar lett til tårene. Det har ikke hjulpet at det har vært store utfordringer på jobb.. så jeg gleder meg til at jeg kan si det, og forklare hvorfor jeg har vært ekstra sliten. Har ikke spydd enda, men har vært veeeldig kvalm spesielt om morgenen. Noen morgener har det vært en sup solo og en tvist om for å kunne komme meg avgårde til jobb. Får ikke nok søvn føler jeg, så vil heller spise frokosten på jobb istedenfor å stå opp en halvtime før for å gjøre det hjemme. Har faktisk måttet legge meg en halvtime ekstra pga kvalme bare ved å stå på badet. Godt det går mange busser... : ) Satser på at energien kommer tilbake ja. Hehe, og gruer meg litt til at jeg ikke kan sove på magen, noe jeg føler jeg er avhengig av Men, jeg skal ikke klage når jeg hører om de som spyr jevnt fra uke 3-4, slik naboen min har gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå