Gå til innhold

Hvordan underholder dere barnet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min en måned gammel baby kjeder seg hva kan jeg finne på å gjøre med han, han stortsett vil ikke sove, ikke ligge stille, ikke være i vippestolen, hva kan man finne på å gjøre med en baby? vi bor i en liten leilighet, så kan ikke gå så mye der. og ville gjerne å ta en trille tur ut, men det er fortsatt for kaldt ute. takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Naa er gutten min 3 mnd. Han har alltid vaert en rolig gutt som ikke har trengt saa mye underholdning. Men naa naar han har blitt litt större er babygymmen veldig populaer, har en uro over senga han fölger nöye med paa. TV - setter paa tegnefilm med masse farger paa. Fölger med paa bevegelsene og fargene. Naar han vil ha oppmerksomhet fra meg, er lei av aa ligge alene synger vi litt, leker med babygymmen sammen og prater :) Speil er morro.

Skrevet

Hmm, jeg pleide å bare sette henne litt i vippestolen foran tv'n. Det funket i en bitteliten stund. Hun likte også å se ut av vinduet. Da fikk jeg slappet litt av i armene. Har du bæresele??

Nå er hun 3 mnd og av og til leker hun med babygymmen, leker i vippestolen, ser i speilet, rister med rangla. Hun er veldig facinert over tv'n. Snur seg etter den om den står på.

Skrevet

Tja, føler det går mye i det samme. Han ligger under babygymmen, sitter litt i vippestol, ser litt på tv, synge,"prater" sammen :) det er veeeeldig gøy, bæres litt og trene litt på magen også øver vi litt på og rulle når han er i humør til det.

Skrevet

hehe, ja samme her. Jenta vår er veldig glad i å bli sunget for. Da kommer det et bredt glis, og kanskje litt latter til og med :) Hvis hun er urolig hjelper det også å synge litt for å roe henne ned :)

Skrevet

Teletubbies på TV :) Funka ihvertfall tidlig her. Selv om jeg ikke er så sikker på hvor "politisk korrekt" det er å sette sånne småttiser foran tv-en... :/

Skrevet

Snuppa mi er også veldig glad i å "se" tv! Men ligger da på gulvet med leker rundt seg, og får sparke fritt med bena og beveget kroppen som hun vil. Kanskje litt passivt å sitte i en vippestol fremfor tv'n(?) så synes det er best for henne å ligge, slik at hun får bevege seg fritt. I hvertfall når hun vil se så lenge på tv'n som det hun gjør. Hun kan bli temmelig gira når hun f.eks. ser på Simpson, hvor det er mye rene farger ;p! Ellers så ligger hun også mye i babygymmen sin, vi leser bøker, synger endel, trener med å ligge på magen, koser i fanget, går rundt å titter ut av vinduene og på bilder/malerier på veggene. I det siste har hun blitt veldig flink til å gripe/holde leker, og putter dem i munnen, så vi øver også masse på det.

Hun er forresten snart 4 mnd.

Skrevet

jenta vår kjedet seg mye vartfall de 2 første mnd, får de kan jo ikke jøre stort:) så da ble det mye fang..

men nå sitter hun i vippestolen,ser på playhouse disney, ligger på gulvet å leker med lekene sine å ruller.. blir det for kjedlig så prater vi litt sammen, eller humper i fanget:-) er også ganske intrisert å se på mobiln min!

Skrevet

er forrestn 4,5 mnd nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...