Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei. Kan mange follikler du hadde. Hadde ca 10 stk sjøll, ny ul på mandag og mulig uttak onsdag eller torsdag. Når kan du ta ut? I og m du har sagt at du e sørfra saa lure jeg på om du ikke satt i gangen etter ul og venta samtidig som mæ :) da va klokka litt over halv 1 :)

Uttak på tirsdag, ka bra! Spent på kordan d ser ut i morra. Håpe folliklene har vokst seg store og fine. Blir godt å komme videre i prosessen :) blir også veldig spennende og følge med hvordan d går videre m mandarin, milly og prusti :)

Lykke til på ultralyden i morgen! De har nok vokst godt over helgen slik at du kanskje er klar for uttak allerede på onsdag? Det skal bli deilig å slippe å huske på å spraye+sette sprøyter. Det har egentlig gått ganske knirkefritt for meg mtp bivirkninger etc. Men, etter hva jeg har lest her inne så kan jo tiden etter innsett bli en større utfordring. Eneste er at jeg syntes det har vært mye stress med å få fri fra jobb til å gå på undersøkelsene. Kanskje en liten fordel med å komme litt langveisfra slik at man kan si at man trenger dagen fri. Jeg føler at jeg har løpt frem og tilbake og egentlig ikke hatt tid til å være igjen å snakke med sykepleier. Skal prøve å legge det opp litt annerledes ved et evt neste forsøk.

Jeg var også på kontroll fredag 1230, Kulpåmagen2010, så da var det nok meg du så:-)

Annonse

Annonse

Heia dokker:) gikk veldig bra faktisk, trudde d skulle være verre. Herlig å være ferdig m uttaket. Fikk ut 14 fine egg og en overlykkelig! Mandarin4, har du satt inn? Lykke t i morra milly v. Prusti lykke t du skal gå bare bra! Vi må nu oppdatere hverandre framover håpe ae :)

Takk førr det,ja får håpe vi får nån på frys åsså:-)

Så flott at du fikk ut 14 egg kulpåmagen:-)Håpe du får mange befrukta t i mårra:-)Syns åsså d gikk heilt fint på uttaket,hadde trudd d sku vær mykje værre..

E åsså spent på om mandarin4 har fått satt inn gullegge:-)

Ja d e klart vi må oppdatere kværandre,e så greit å ha nån å snakke me som e i samme situasjon:-)

Takk førr det,ja får håpe vi får nån på frys åsså:-)

Så flott at du fikk ut 14 egg kulpåmagen:-)Håpe du får mange befrukta t i mårra:-)Syns åsså d gikk heilt fint på uttaket,hadde trudd d sku vær mykje værre..

E åsså spent på om mandarin4 har fått satt inn gullegge:-)

Ja d e klart vi må oppdatere kværandre,e så greit å ha nån å snakke me som e i samme situasjon:-)

13 av 14 egg ble befrukta!!! Hurra ka gla ae e i dag :) pga d va saa mange blir d ikke innsett før tirsdag. Og heldigvis blir mannen min ilag mæ mæ heile veien. Ooo ka en dag:) håpe gullegget ligg klart på tirsdag. Bra vi kan følge hverandre videre, du e jo saa spennende dette. Go helg jenter :)

D va jo supert kulpåmagen:-)Fint at du får ha samboeren ilag med deg..Æ fikk åsså satt inn gull eggget i dag,det 5 egget hadde åsså befrukta sæ.d va bære litt tregare,så d va ikje værst..Håpe d blir nån på frys:-)

Gratulere som ruger mandarin4!Dagan kjæm nokk tell å snegle sæ avgårde..Får krysse fingran å håpe på en klar POSITIV graviditets test:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...