Gå til innhold

Verdensdag for premature barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Premature barn over hele verden har en egen felles dag! 17.november er dagen, og denne har så langt gått forbi i stillhet. Dette skal vi, i Prematurforeningen, prøve å gjøre noe med. Men for at dette skal bli noe av, er vi avhengige av dere, prematurforeldre, til å fortelle oss om dette er noe dere kunne tenkt dere å komme på.

Det vil bli et sosialt, samt noe faglig, arrangement, hvor premaurforeldre kan treffes og snakke sammen.

Hva tror dere?

Hilsen

Thea Jenshagen

Styremedlem

Prematurforeningen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst så er det et flott tiltak og man har antakeligvis veldig god nytte av å møte andre i samme situasjon og å utveksle erfaringer! På den andre siden så er jeg litt redd for å stemple jenta mi, og å skulle feire en egen dag fordi hun kom så alt for tidlig synes jeg er litt rart. Men hun er enda så liten, kan hende jeg ombestemmer meg der ;-)

Skrevet

Hei

Takk for innspill:)

Det er vel ikke meningen å feire at de kom for tidlig! Men å "feire" at de har fått verdens beste behandling, av verdens ledende leger! "feire" at de skjønne små miraklene våre faktisk fikk den beste hjelpen de kunne fått - når de først kom så tidlig som de gjorde!

Litt sånn som "brystkreftdagen" og andre slike dager..man feirer det jo ikke, men ønsker å fokusere på saken og få folks øyne opp!

Men jeg vet ikke enda om det lbir noe av..avhengig av dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...