Thea <3 Lotte Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Premature barn over hele verden har en egen felles dag! 17.november er dagen, og denne har så langt gått forbi i stillhet. Dette skal vi, i Prematurforeningen, prøve å gjøre noe med. Men for at dette skal bli noe av, er vi avhengige av dere, prematurforeldre, til å fortelle oss om dette er noe dere kunne tenkt dere å komme på. Det vil bli et sosialt, samt noe faglig, arrangement, hvor premaurforeldre kan treffes og snakke sammen. Hva tror dere? Hilsen Thea Jenshagen Styremedlem Prematurforeningen
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Først og fremst så er det et flott tiltak og man har antakeligvis veldig god nytte av å møte andre i samme situasjon og å utveksle erfaringer! På den andre siden så er jeg litt redd for å stemple jenta mi, og å skulle feire en egen dag fordi hun kom så alt for tidlig synes jeg er litt rart. Men hun er enda så liten, kan hende jeg ombestemmer meg der ;-)
Thea <3 Lotte Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2010 Hei Takk for innspill:) Det er vel ikke meningen å feire at de kom for tidlig! Men å "feire" at de har fått verdens beste behandling, av verdens ledende leger! "feire" at de skjønne små miraklene våre faktisk fikk den beste hjelpen de kunne fått - når de først kom så tidlig som de gjorde! Litt sånn som "brystkreftdagen" og andre slike dager..man feirer det jo ikke, men ønsker å fokusere på saken og få folks øyne opp! Men jeg vet ikke enda om det lbir noe av..avhengig av dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå