Gå til innhold

Lekker veldig fra det ene brystet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 12 uker som spiser veldig varierende på dagtid (stort sett lite, spiser heller på natta han). Vet ikke om det har noe med det å gjøre, men jeg lekker hvertfall noe veldig fra det ene brystet. Det andre lekker så og si aldri. Virker ikke som han har noen favorittpupp heller, så kan ikke helt skjønne at det skal være så forskjell. Blir gal av at det lekker hele tiden, det er det samme om det er 1 eller 3 timer siden forrige måltid. Lekker også utenom måltidene. Bare jeg tenker baby, ser det ut til å lekke. :-) Går rundt med våt flekk på genserne hele tiden. Skikkelig sexy, hehe. Hadde trodd det ville stabilisere seg nå, men det virker ikke som den ene puppen er helt enig i det. :-) Burde jeg amme mere/mindre fra det brystet kanskje og se om det hjelper noe? Er redd han heller ikke tømmer det, og at jeg kan få brystbetennelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg lekker også mer fra det ene brystet. På det brystet kom melka tidligere, og har hele tiden vært lettere å få tak i for vesla. Jeg tror egentlig at jeg bare er mer lettmelka på det brystet.

Ang. mer eller mindre sexy flekker på genseren, har jeg funnet en løsning som fungerer fint for meg. Jeg bretter et truseinnlegg, limside mot limside, og legger det foran brystknoppen, rett på huda. Så ammeinnlegg, så bh. Jeg har faktisk ikke vært våt på genseren siden jeg begynte med dette. Bare et tips ;)

Men om mine erfaringer stemmer for deg, vet jeg jo ingenting om...

Skrevet

Takk for tips om truseinnlegg. Fungerer supert. Min første flekkefrie dag på lenge. :-)

Skrevet

jeg bruker dobbelt opp med ammeinnlegg - først et tykt ullinnlegg, så et papirinnlegg utenpå der igjen. Bytter gjerne papirinnlegg etter amming (det lekker ganske mye da). Jeg har vært helt tørr med dette, og jeg lekker ganske mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...