Going strong Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Bare for dem som vil lese litt:) Jeg fattet misstanke til en graviditet når jeg pluttselig fikk en veldig om høyre pupp og diare(om dere husker,hehe) Og det stemte.Testet positivt lille nyttårsaften. Ringte sykehuset.Skulle jo få bedre oppfølging siden jeg har mistet tre ganger før.Og fikk skrevet ut en resept på en progresteronkrem som jeg skulle ta hver dag frem til første ul. Kom på ul(da jeg trodde jeg skulle gå inn i uke seks)for en uke siden snart.Der fant dem det jeg var redd for denne gangen også bare fostersekken men ingen tegn til et fosteranlegg.Dem sa det kunne henne jeg var kortere på vei en anntatt,men visste at det ikke stemte og skrev til de få jeg hadde fortalt det til at vi var på vei til å miste denne gangen også. Tok en hcg-prøve den samme dagen og fikk beskjed om å komme inn om to dager til en ny,for å sjekke om den hadde dobblet seg. Fikk en tlf den sammen dagen vi skulle inn til neste hcg-prøve at den første så veldig bra ut og at det ble spennende å se om hvordan neste ble.Jeg ble egentlig litt sint fordi dem gav meg håp og forventninger.(Jeg vet jeg er dum)Dro inn å tok en prøve til. Ventet i to lange timer på svar."Den hcg-prøven vi tok av deg har ikke steget så mye som vi hadde håpet på"! Hcg var på elvetusenettellerannet og nå på trettentusenettellerannet(husker ikke helt hvordan dette var),men greia var at det var bare en bitteliten stigning. Fyfaen for en dag det ble.Jeg ble så sint på meg selv og såret fordi jeg hadde håpet.Håpet så inderlig liksom.Selv om jeg visste det allerede på første ul at dette stemmer ikke. Fikk en ny time til ul nå til tirsdagen får se hvordan dette ligger an med er ikke noe håp lenger. Fjerde gangen for oss..Er liksom litt såret men mest forbanna! Denne gangen ble vi gravid uten pergo,uten noen hjelpemiddler..men fortsatt er ikke lykken med oss. Så neste uke sitter jeg her med store smerter og bløninger etter nok en abort!Trodde det skulle bli en fin start på året,men ble kortvarig:(
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Sender deg en stor og varm trøste klem, må være helt grusomt!! Håper det snart ordner seg for dere... klem fra
Ainahel1 Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 uff så trasi!! sender en varm og go trøste klem håper det blir bedere neste pp...vet det er vanskeli se lyset i tunellen... kos og klem fra
Hillbillie Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Uff og uff så trist for dere.:-( Håper det lykkes for dere snart.
snuppilupp Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Det var veldig trist å lese!!! Skulle ønske at jeg hadde mange fine oppmuntrings ord til deg. Men for å være ærlig, jeg vet ikke hva man kan si når man i det først er lykkelig for man endelig har fått det til, for så å miste... Sender deg en stor stor klem!!! Og håper at dere blir gravid igjen snart! OG at spiren klorer seg fast i ni månder!!!
engel81 - g08, g10 Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Dette var trist å lese! Men er jo viktig å håpe litt da, ellers blir jo alt bare svart hele tiden. Masse lykke til videre. Håper virkelig det blir full klaff for dere neste gang.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Nei faen - Grublende!!!!!!!!!!!! Det var jo ikke sånn dette skulle gå???!?!??! Jeg krysser fingrene mine for at du ser ett lite mirakel på tirsdag - virkelig, dette her synes jeg ikke du fortjente altså Lei meg på dine vegne nå (( Best å være forberedt på det verste, men håpe på det beste, mirakler kan skje!!! Ville bare gi deg en stooooor varm trøsteklem...
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Ord blir fattige når man skal kommentere et slikt trist innlegg fra deg kjære du:/ Så vil bare si jeg også håper på et mirakel og gode nyheter, og oversender mange tusen varme trøsteklemmer......og synes faktisk livet er ekstra hardt og urettferdig for noen...... Klem fra meg
2 vidunderjenter Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Uff, blir så lei meg på dine vegne når jeg leser historien din; og her sitter jeg og sutrer over at tr ikke kommer selv om testene er negative, enda vi ikke har begynt prøving på nr 3 engang.. Håper på et aldri så lite mirakel for deg; HCG har jo faktisk steget og ikke gått ned, så hvem vet; kanskje ting kan snu? Året er heldigvis fortsatt langt om det skulle gå galt denne gangen, men håper du slipper flere pp! Lykke til!!!
Going strong Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2010 Syndes det er kjempe koselig å lese alle dem gode og varme ordene fra alle dere:) Og jeg vet at alle dem som vet om "graviditeten" krysser alt dem har for ett mirakel til tirsdagen.Er vel egentlig ingenting som kan fikse situasjonen med ord denne gangen,men det er veldig godt å kjenne at folk bryr seg og tenker på oss:) Jeg sa til samboeren min til morran i dag. "Jeg syndes synd på puppene mine som tror de fortsatt er gravide". Da fikk jeg som svar "Jeg syndes synd på deg som ikke tror at du fortsatt er gravid".Stakars,han håper til det endelige er avgjort.Han er utrolig søt og takket være han er det en positiv ånd her hjemme;) Elsker han over alt<3 Tusen takk alle sammen som har skrevet:)) Ønsker dere alt det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå