Gå til innhold

silikoninnlegg og amming....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om d kommer mindre melk og gjør d vanskeligere å amme når man har silikon??? Har fryktelig lyst å amme de første mndne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvordan silikonet er lagt inn i brystet. Er det lagt under muskel er det ingen problem. Om det er lagt over muskel bør du kontakte stedet som opererte deg og spørre om de tok hensyn til melkekjertlene da de la det inn. Nå for tiden gjør som oftest alle kirurgene det, så det skal egentlig gå an å amme som vanlig.

Skrevet

Inleggene er under muskelen... Har bare hørt at man kan få mindre melk om man har innlegg....

Skrevet

Tror ikke det om de er under muskelen, har hørt at de ikke skal forstyrre melkeproduksjonen noe da. Bortsett fra om de har kuttet noen melkeledere da de satt dem inn...men sikkert lurt å spørre lege eller kirurgen om det.

Skrevet

Jeg får ta en telefon til han til uka :) Takk for svar :)

Skrevet

Hei hei! Skal som sagt over ikke være noen problem sålenge ikke melkegangene ble skadet ved operasjonen. Og det har ikke noe å si hvor protesene ligger heller.

Lykke til!

Skrevet

Min beste venninne kunne ikke amme, men hun hadde hatt brystreduksjon og lagt inn innlegg, så da hadde de jo fjernet mye av brystet før de bygde det opp igjen, og jeg tror det var grunnen til at hun fikk problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...