Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Noen som vet om d kommer mindre melk og gjør d vanskeligere å amme når man har silikon??? Har fryktelig lyst å amme de første mndne....
mammaløve Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Kommer helt an på hvordan silikonet er lagt inn i brystet. Er det lagt under muskel er det ingen problem. Om det er lagt over muskel bør du kontakte stedet som opererte deg og spørre om de tok hensyn til melkekjertlene da de la det inn. Nå for tiden gjør som oftest alle kirurgene det, så det skal egentlig gå an å amme som vanlig.
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 Inleggene er under muskelen... Har bare hørt at man kan få mindre melk om man har innlegg....
mammaløve Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Tror ikke det om de er under muskelen, har hørt at de ikke skal forstyrre melkeproduksjonen noe da. Bortsett fra om de har kuttet noen melkeledere da de satt dem inn...men sikkert lurt å spørre lege eller kirurgen om det.
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2010 Jeg får ta en telefon til han til uka Takk for svar
surfepia Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Hei hei! Skal som sagt over ikke være noen problem sålenge ikke melkegangene ble skadet ved operasjonen. Og det har ikke noe å si hvor protesene ligger heller. Lykke til!
Mammaia 81 Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Min beste venninne kunne ikke amme, men hun hadde hatt brystreduksjon og lagt inn innlegg, så da hadde de jo fjernet mye av brystet før de bygde det opp igjen, og jeg tror det var grunnen til at hun fikk problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå