Gå til innhold

vogn vogn vogn...

umpa lumpa

Anbefalte innlegg

vanskelig dette vognvalget synes jeg. Heller nå mot OTH eller TFK, noen erfaringer med disse noen av dere? Og så lurer jeg på, bør vi satse på enkelbager eller en dobbelbag på de vognene det finnes? Fikk jo anbefalt at de bør sove sammen den første tiden, så derfor heller jeg mot dobbel. Men samtidig er det kanskje praktisk å ha hver sin også? Hmmm.

Fortsetter under...

Vi endte med Urban Jungle fra OTH, med dobbel bag. Begrunnelse for dobbel bag var at der er mer plass, slik at vi også kan bruke bagen hvis det blir veldig kaldt neste vinter...

Vi bor nederst i en lang bakke, og vognen fra OTH var betydelig lettere enn de andre, noe som kan være greit når vi skal på tur.

Ellers syns jeg vognen var stilig, og greit at vi kan ha samme vogn hele veien, bare bytte "innmat".

Litt dyr, men regner med det er ok å få solgt den etterpå....

Ikke veldig opptatt av at alt skal være nytt og flott, men akkurat vogn og senger hadde jeg lyst på nytt...

(Endel billigere med dobbel bag i stedet for to separate!!)

Her ble det TFK. grunn. gode kjøreegenskaper som oth. og Håndbrems syntes jeg var et must (det har ikke oth). deilig i bakker både oppover og nedover. stødig ramme gode dekk. og liten sammenlagt, og ikke så tung. to bagger syntes det er mer praktisk lettere å bære med seg babyene i hver sin bag enn en stor. i tillegg sa en annen tvilingmamma til meg som hadde emmaljunga med dobbelbag at etterhvert måtte de prøve å sette et skille i midten fordi de enten holdt hverandre våkne eller vekte hverandre. har forøvrig oppdaget at tfk sine tvillingbagger faktisk er lengre og med samme bredde som teutonia hardbaggen vi hadde til vår første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...