Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Hvor vanlig er det egentlig å føle seg åpen der nede etter en fødsel? Hvorfor prater ingen om dette i så fall? Noen som kan fortelle hvordan de har hatt det og om hvor lang tid det tok før man var normal igjen? Eller blir man aldri det?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Vil bare støtte deg i at jeg synes det er underlig at ingen jordmor eller lignende forteller om det. Da ville man blitt kvitt mange bekymringer. For det meste går seg til. Det meste that is. Alltid noen som har det lille ekstra....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 er ikke noe å bekymmre seg for, men husk å knip:-) var veldig åpen selv.. men når det det nesten tilbake til normalen.. 5 mnd siden fødsel!
<3tregutter<3 Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Etter en traumatisk førstefødsel som endte millimetere fra totalruptur og med MASSE sying, gikk det et halvt år før jeg våget å ha sex igjen! Følte meg åpen, som du sier, og helt maltraktert av alle stinga! Men det gikk seg til smått om senn, og har fått to barn til uten å få den samme følelsen tilbake! Sydde bare ett og to små pyntesting ved de andre fødslene. Kroppen vår er fantastisk til å ta seg inn igjen, så bare gi det litt tid så går det seg nok til skal du se!!!! Det er iallefall min erfaring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå