Gå til innhold

Åpen etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det egentlig å føle seg åpen der nede etter en fødsel? Hvorfor prater ingen om dette i så fall? Noen som kan fortelle hvordan de har hatt det og om hvor lang tid det tok før man var normal igjen? Eller blir man aldri det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare støtte deg i at jeg synes det er underlig at ingen jordmor eller lignende forteller om det. Da ville man blitt kvitt mange bekymringer. For det meste går seg til.

Det meste that is. Alltid noen som har det lille ekstra....

• 3 uker senere...
Skrevet

er ikke noe å bekymmre seg for, men husk å knip:-) var veldig åpen selv.. men når det det nesten tilbake til normalen.. 5 mnd siden fødsel!

Skrevet

Etter en traumatisk førstefødsel som endte millimetere fra totalruptur og med MASSE sying, gikk det et halvt år før jeg våget å ha sex igjen! Følte meg åpen, som du sier, og helt maltraktert av alle stinga! Men det gikk seg til smått om senn, og har fått to barn til uten å få den samme følelsen tilbake! Sydde bare ett og to små pyntesting ved de andre fødslene. Kroppen vår er fantastisk til å ta seg inn igjen, så bare gi det litt tid så går det seg nok til skal du se!!!! Det er iallefall min erfaring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...