Gå til innhold

Ul i dag etter liten blødning, Blightes Ovum, tom fostersekk, så nå er det over. (langt)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

 

Skriver ikke dette for å skremme noen, men har aldri hørt om dette selv før og sitter i sjokk nå. Har selv syntes andre inlegg om blødninger/spontanabort osv har vært veldig lærerike.

 

Jeg var på UL i dag pga hadde brun utflod fra Mandags kveld og blødning i går. Kontaktet først legevakt i går kveld og fikk så henvisning til UL i dag. De måtte ta innvendig UL og der var det bare en tom fostersekk. Ikke noe liv og ikke noe foster. Det kalles Blighted ovum og man er gravid med alle svangerskapssymptomer, men det er ikke noe foster der, Er 10+5 i dag men var kun et lite sort hull vi så.

 

(var forresten hos fastlege tirsdag og ba om henvisning ul men han syntes ikke det var nødvendig,tok GU og sa det så greit ut.. kjenner jeg blir mektig irritert på de legene i støytene, da det var andre gang jeg snakket med han pga blødninger)

 

Så nå må jeg vennte i helgen og se om blødning starter og skal tilbake på mandag for eventell utskrapning.

Er så lei meg! Hadde gledet meg så mye, Pappaen var heldigvis med på Ul så slapp å se dette triste alene.

 

Legen sa jeg burde vente til jeg har hadd en mens før vi prøver igjen, og at jeg bare skal kontakte de direkte å få Ul da i uke 8 Siden dette ikke var vanlig å få, men sjeldien skjedde to ganger.. Så det var gode nyteter og da slippe å gå med all usikkerhet som jeg har gjort nå siden jul.

 

Skal bearbeide sorgen nå og de fysiske smertene jeg har i vente. Så får jeg prøve igjen og komme tilbake hit om en stund.

Takk for denne gangen jenter og lykke til til dere alle! Heier dere alle inn i 2. trimester.

 

Klem fra calilla*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var trist lesing!!! får en klump inni meg..

 

vil sende deg en stooor klem og masse lykke til framover! ta godt vare på hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkar deg :( håper du kommer fort til bake :)

har selv vært igjennom 4 spontanaborter nå :( er gravid for 5 gang, håper det går bra denne gangen, er ingen ting jeg ønsker mere...

 

ønsker deg lykke til når du hiver dg rundt å prøver på nytt :P <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...det hørtes ut som en veldig trist beskjed å få! Godt du hadde kjæresten med deg! Godt han er der for deg i tiden framover. Takk for at du fortalte om det, har ikke hørt om dette før. Håper du snart kan melde deg på en terminklubb igjen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det hørts akurat som meg jeg også hadet også tom foster sekk i uke 10+3 og ventet en uke om det endrer noe det var de same i en uke så tok de utskraping av meg 11+2uke den 24 sep 09 det ikke var foster der . jeg fikk sist mens 28 okt 09 men det gikk ikke lenge igjen jeg ble gravid nå igjen er 11+2 uke idag var på utralyd forige uke da så jeg foster der denne gangen jeg håper du kommer snart tilbake her igjen lykke till.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en storstor klem og ønsker deg lykke til videre,takk for din historie selv om den var såå trist..gla du har din kjære ved din side og dere står sammen,ta vare på hverandre og se fremover:)kjempeklem til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...