mimie Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 er det noen her som har erfaring med akupunkur for å bli gravid? Jeg kan begynne på min første pergo kur neste mnd, men lurer litt på akupunktur i stede evt i tilegg.. Så derfor hadde det vært fint å høre om noen har erfaring med dette, og evt resultat?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Hei Jeg har forsøkt akupunktur - men jeg ble dessverre ikke gravid på dette. Har også gått på 3 doble pergokurer uten å bli gravid da heller... men har hørt at det er mange som har blitt gravid både med akupunktur og pergo da - så ville bare ønske deg lykke, lykke til )) Klem
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Hei:) Jeg så innlegget ditt i går, men ville vente med å uttale meg så mye om hvorvidt akupunktur virker til jeg fikk en positiv eggløsningstest, som jeg fikk i dag:) Jeg har vært generelt skeptisk til akupunktur, men etter å ha vært prøver i et år, der 6 av de månedene var uten eggløsning var jeg i grunn villig til å prøve alt....Nå har jeg gått til akupunktur i to måneder, og begge disse månedene har eggløsningen kommet som en klokke på dag 14... Trodde nesten ikke på det etter første gangen, og tenkte at dt måtte være tilfeldig, men i dag altså er eggløsningtesten positiv igjen, uten noen kunstige hormoner i kroppen. Så, jeg er herved overbevist, akupunktur har definitivt hjulpet for meg! Lykke til!
superspent75gravid Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Hei, jeg stikker innom ifra 2 trimester.. Jeg er overbevist om at det er takket være akupuntur jeg ble gravid:)) Slet i 6 år med å bli gravid med første, så på nr to bestemte jeg meg for aku. Ble gravid allerede etter 5pp, men mistet i sa. Ble gravid etter 6 nye pp, og er i uke 14+4 nå. Ikke forvent at du blir gravid etter bare noen timer med aku. Jeg tok to til tre timer hver pp. Det er dyrt, men absoluttt verdt det;)) Lykke til!!
mimie Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2010 takk for svar. Jeg la dette inlegget inn på 1.,2. og 3. trimester også, og fikk positive tilbakemeldinger der også. Er verdt forsøket tenker jeg nå, så jeg skal sjekke ut om det finnes en akupunktør i nærheten som kan denne typen behandling. Nå har jo jeg el annenhver mnd, så jeg er ikke helt "eggløs", men jeg kommer til å prøve ut neste mnd når jeg ikke har el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå