Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi får en gutt i juni, og Agnes blir storesøster. Var overbevist om at det var en jente, men ultralyden viste helt tydelig en gutt;) Dersom det hadde blitt en jente, hadde det blitt en liten Hedvig. Guttenavn sliter vi mer med, så hadde vært kjempefint med mange forslag.

Navnet bør være stilmessig i samme gate som Agnes og Hedvig, og 10 på topp navn vurderes ikke...

Håper på mange gode forslag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141279540-agnes-skal-f%C3%A5-en-lillebror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fine jentenavn!

Umiddelbart tenkte jeg på Ludvig, selv om jeg ikke er så fan av det navnet (dårlige assosiasjoner).

Av andre navn jeg kommer på som jeg synes hører hjemme i samme gate:

Conrad

Anton

Alfred

Alberg

Henrik

August

Emil

Herman

William

Synes også Oscar og Nicolai hører hjemme her, men de er kanskje for populære?

(Mine personlige favoritter av disse er Oscar og Emil)

Helt enig i at guttenavn er vanskelig!

Annonse

Du trenger jo ikke hjelp du da! Fantastisk nydelige forslag du har selv. Alle disse navnene har tradisjoner og personlighet, er sterke, og passer utmerket til like sterke og vakre Agnes. Hvis jeg skulle brukt elimineringsmetoden, ville jeg kanskje fjernet Ludvig, siden du ikke vil ha et navn som er altfor poppis. Tror kanskje jeg ville valgt Anton eller Karsten, men etter min mening kan du ikke tape her uansett. Lykke til med valget.

Annonse

Å, gratulerer så utrolig masse med gutt på vei! :-)

Agnes og Karsten

Agnes og Gustav

Agnes og Magnus

Agnes og Johan

Agnes og Johannes

Agnes og Armand

Agnes og Greger(s)

Agnes og Fritjof

Agnes og Henning

Agnes og Vilmer

Agnes og Vilhelm

Agnes og Sverre

Agnes og Eirik

Agnes og Vemund

Agnes og Halvor

Agnes og Peder

Agnes og Samson

Agnes og Olav

Agnes og Selmer

Agnes og Brand

Agnes og Georg

Så mange flotte forslag dere har kommet med! :) Tusen takk! Det er mange fine guttenavn, ingen tvil om det. Problemet er at det ikke finnes noen som jeg forelsker meg helt i. Slik jeg har gjort med Agnes og Hedvig... Må nok bare tygge og fordøye en stund, tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...