Gå til innhold

da har jeg vært på ul 11+4


Stjernoye,mini, engel & micro

Anbefalte innlegg

ååååååååh et sprellende levende nurk inni der som klødde seg på nesen=D så utrolig herlig å se, nurket likte ikke ul apparatet som presset på magen, da sprellet den ekstra og prøvde å dytte vekk det som tok plassen...

 

det var så rart å se et ca 6 cm lite menneske inni der, med armer og bein så perfekte....helt utrolig*sukke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det vi som hadde samme termindato? 7. august? =O)

Hvor var du og var du fornøyd? Tenkte å bestille time.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi da vinner jeg=) jeg har termin 4. august....holder til i bergen jeg;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gode odds altså!! ;-) Jeg har fulgt mamma i svangerskap og fødsel sist. Hun og jeg fødte første mann to dager før tiden. For henne (for dette er min andre): deretter andre en uke før tiden (og tredjemann to uker før tiden). Tar derfor sikte på 2. juli (har nemlig bursdag 30. juli selv og er jo greit å ikke ha akkurat samme dag)! =O) Men er jo ikke sikkert dette blir likt denne gangen....

 

Var overhode ikke stresset sist gang for å komme i gang da jeg hadde best form rett før fødsel, men skal på ferie med hele familien hvis vi rekker denne gangen så mulig jeg er en smule mer rastløs da... (bestilt før gravid). Går jeg over så er det egentlig bare å glemme tror jeg, men hvis jeg får til termin eller før så tror jeg vi drar hvis ikke det blir noen store problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stoler ikke på det mamma genet der jeg, jeg sjøl ble født 14 dager før termin og det gikk super fort, min lille gutt kom 5 dager før og brukte 19 timer, nå er han født stjernekikker vel og merke, så hadde kanskje gått fortere om han lå rett=P men sånn alt i alt såååå...

 

jaja så lenge knøttene er friske så=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...