Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 jeg er gravid og må begynne på dette. Sipraleks eller noe sånn. Sikkert feil skrevet. Noen som tar dette? Er det farlig? Er så bekymret! Håper på flest mulig svar.
Samanta Fox Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Er du bekymret for hvor farlig dette er for deg og fosteret bør du snakke med legen din om dette. Kun han/henne kan gi deg et faglig gjennomtenkt svar for risiko og bivirkninger.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 men nå ville jeg ha svar fra andre i samme situasjon ikke fra ei som er så negativ som du.
Samanta Fox Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Du verden. Oppfatter du meg virkelig som negativ? Hvordan vet du egentlig at jeg ikke er i nettopp samme situasjon som deg? Jeg mente det bare måtte føles mye tryggere for deg å få svar fra den personen som har foreskrevet medisinene til deg og ikke fra personer som har ulik erfaring i bruk. Hva vet egentlig disse om hvor farlig det egentlig er for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå