Gå til innhold

Litt redd om dagen, huff så teit...


Mamma`n til <3<3<3

Anbefalte innlegg

Leser jo fler steder om at noen mister i uke 12-14.....er nå straks 12 fullgåtte og kjenner jo at jeg senker skuldrene litt dag for dag. Vært prøver i maaaange år, dette er liksom vårt lille mirakel. Er nå plutselig redd for å miste etter uke 12??

Når skal en egentlig få fred sier jeg! ....og nyte hverdagen som gravid!

 

Trøster meg med at jeg så en sprell levende baby i midten av uke 10, så da er nok alt i orden, men tankene flyr jo innimellom!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

forstår deg godt....

har selv mistet 4 ganger, er nå gravid for 5 gang.. hver dag tenker jeg på dette, hva er sjansen for at dette ska gå bra?? var på ul i uke 7, da kunne jeg se hjerte banke :):):) blei letta der og da.. men har jo vært lenger ut i svangerskapet før å mistet :( gleder meg til jeg er over 12 uker, helst 15 for å føle meg enda mere sikker :) håper alt går bra med den lille spiren din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser virkelig fingrene for dere begge to! Kjenner følelsen, vanskelig å kunne senke skuldrene helt og bare nyte det som skjer. Har handla et par "mamma"-plagg nå, og da jeg prøvde dem tenkte jeg "tenk så teit og trist jeg vil føle meg dersom noe går galt nå..." Vi har 12-ukersmålet like rundt hjørnet nå, så vi får heller tenke at de vi leser om her inne som har mistet i uke 12-14 hører til skjeldenhetene, og at de dukker opp her nettopp fordi de er lei seg, og vil dele sin historie.

Dere kan nok slappe ytterligere av siden dere har vært og sett småttisene deres i levende live! Om noe går galt er det som oftest noe galt helt fra begynnelsen av, det er bare kroppen som bruker litt tid på å ordne opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...