Gå til innhold

magen igjen!!??


Reflexia

Anbefalte innlegg

noen som kjenner livmora godt på morgenen? min er oppe ved navlen,og er stor og hard,men detter ned når jeg reiser meg..så er flat på magen resten av dagen...flere som har det sånn?

 

gleder meg til magen kommer skikkelig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Kjenner det godt når jeg ligger. Ikke så høyt opp som din men stopper ca midt mellom skambeinet og navlen. Ofte litt til høyre =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,morsomt=) rart og deilig følelse på en måte..min er også litt mer til høyre..første gangen trodde jeg det var blæra,men har skjønt at det ikke er den hvertfall...

er forresten 11+1 idag..venter på magen..

 

lurer forresten på hvorfor min er så langt opp...flere med høyt opp?kanskje fordi jeg er flergangs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen trekløver?

Jeg har som du ser av det andre innlegget vi prates på også et barn fra før, men anatomien er jo litt forskjellig (avhengig av lengde på overkroppen) og så kan jo morkaken kanskje ha festet seg litt ulikt som gjør at magen vokser i litt ulik retning (en kollega av meg hadde morkaken foran - og hun hadde nesten ikke mage). Kanskje den også kan legge seg oppe og nede og at det utgjør en forskjell?

 

Litt koselig å kjenne noe i alle fall =O) Har foreløpig kjent meg mer syk enn gravid de site 4 ukene ;-) (har hypermesis). Men det hjelper jo å få en forståelse for at det virkelig er noen der inne. Tåler litt mer! =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...