Gjest ibla Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Var så supersikker på at jeg er gravid her om dagen, hadde skikkelig på følelsen at det er noe.. IKM 22-23 januar. Vet vi traff el og alt sammen. Men så har jeg sagt til meg selv så mange ganger at det ikke er sikkert magefølelsen stemmer, og nå har jeg begynt å tro at det bare er fordi jeg ønsker meg det SÅ sterkt, og i dag er jeg kjempenegativ og tenker at jeg sikkert ikke er gravid og at TR sikkert kommer :( Blæ noen ganger blir jeg bare så lei. Er også veldig lei av at ethvert tidspunkt automatisk henger sammen med en tenkt termin 9 mnd frem. Misunner min mann som tar alt med knusende ro (og later ikke som). Han bare nyter "null prevensjon" og gleder seg til noe skjer, hvorfor kan ikke jeg være like rolig???????
Schrødingerkatta Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Her kommer en trøsteklem :-) Vet hvordan du har det, noen dager er man helt uten tro på at det noen gang skal klaffe :-( Trodde jeg var gravid denne mnd pga 3 dager forsinket TR og jeg er aldri forsinket. Masse symptom, men jeg har visst helt like symptom på TR og gravid jeg, for TR kom gitt :-( Ha ha, Mange sure fjes her så jeg ble visst litt påvirket av innlegget ditt :-) Men lykke lykke til, håper det har klaffet for deg denne gangen :-) Klem fra
Gjest ibla Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Takk skal du ha og klem til deg også, håper du snart sitter der med en POSITIV test. Vi mistet i tidlig SA i jula, og noen dager tenker jeg bare på at jeg vil HA TILBAKE BABYEN MIN.. (selvom det vel bare var en mini celleklump vi mistet så mistet vi mange drømmer også.. ).
Schrødingerkatta Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Så leit at du mistet, vet hvordan du har det da jeg har mistet selv. Mistet i MA i uke 9 med utskrapning 5. juni 09 og nærmer meg nå termindagen uten å være gravid på ny og det er skikkelig kjedelig. Men vi må prøve å være positive og ha tro på at 2010 blir vårt år :-) Og husk at når man akkurat har mistet er ting veldig vanskelig og sårt, men det blir bedre etterhvert som tiden går og man får det litt på avstand..men selvfølgelig, trist og kjedelig er det uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå