Gå til innhold

Tips til lenger søvn på natta.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ei nydelig jente for en måned siden. Og hun har hele tiden sovet masse på dagen. Nattavar jeg oppe vær tredje time og mating tok laaaaang tid så var så trøttsom ei strømpe. Så leste jeg her inne st bading før legging var lurt. Så vi badet skiftet og ga mat også la. Jeg ei varmeflaske i senga henes. Og tror du ikke det hjalp?nå sover hun i fem-6 timer før hun våkner og skal ha mat! Så et lite tips til dere som vil ha søvn om natta. Funket her i allefall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det var derfor hun sov så voldsomt godt natt til i går ja! Hun sov så lenge i strekk at jeg våknet mange ganger å måtte sjekke at hun pustet;) Badet hennes på onsdag ble litt senere enn vanlig, skal prøve det igjen å se om det finker :) Igår ble det ingen bad, og hun har knirket i søvne hele natta..

Skrevet

Jeg har også opplevd at det funker kjempebra. Om det ikke funker like bra hver gang, så er det neppe en tilfeldighet at de to gangene han har sovet 8 timer i strekk om natta har vært etter et kveldsbad. (Han er straks 8 uker gammel da.) Varmeflaske har vi også brukt, men nå når vi er hjemme hos foreldrene mine uten flaska har han sovet like godt uten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...