Gå til innhold

Da har jeg vært på ul...

nr13imagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og heldigvis var alt i sin skjønneste orden. Ser ut som det er ei tulle på gang denne gangen , noe som er ekstra stas da vi har 9 gutter og 3 jenter fra før. Lillejenta vår på 3 gleder seg til å få ei jente søster

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at alt er bra med den lille.

Skrevet

nå ble jeg imponert!! Du har 9 gutter og 3 jenter fra før....? Venter du nr 13?

Du må definitivt like barn - og å være gravid....

Lykke til - ønsker deg alt godt, og satser på at nr 13 blir et LYKKETALL for deg og dine!

Skrevet

Herlig :)

Du er ikke tilfeldigvis fra Bergen?

Jeg har og en jente på 3 år, og jeg husker da jeg kom på første kontroll til JM så sa hun til meg at det at jeg ventet nr 7 da var nå "ingenting". Hun som hadde vært på kontroll der rett før meg ventet nr 12 :)

Litt morsom tilfeldighet :)

Synes det er så gøy å se at det er såpass "mange" her på bim som har mange barn, for selv kjenner jeg ingen, og er vandt med å få så mange spydige kommentarer pga antall unger jeg har.

Skrevet

Hei Moniqe8

Nei jeg er ikke fra Bergen :). Elsker å gå gravid , har ingen problemer i svangerskapene mine. Syntes det er utrolig koselig med mange barn, ville ikke byttet med noen andre :). Koselig å se at du venter nr 8 . Lykke til videre . Når er termin ? . Min er 19 juni .

Skrevet

Hatten av !! ;))

Dere er utrolig tøffe og sterke jenter som får så mange barn !!

Føler meg litt oppmuntret selv om vi prøver på "bare" nr.4.. ;))

Lykke til !! :))

Skrevet

Min er 7. september, men holder på med blødninger her så klarer ikke å slippe løs gleden helt før jeg vet helt sikkert hva som skjer her.

Jeg opplever så mange negative holdninger til det å få mange barn, at jeg blir alltid så lykkelig når jeg ser flere som har mange :)))

Blir så feil når en alltid må forvare hvorfor en har mange barn. Gruer meg skikkelig til å fortelle familie/venner at jeg er gravid, for der er det som regel bare stønning iver hvor håpløs jeg er som "aldri" blir ferdig. :S

Men jeg gleder meg stort lell. Og barna får jo et stort og sterkt støttende nettverk bare i søskenflokken alene :)

Skrevet

Eg kjenner meg igjen i det du sier Monique8...eg har alltid fått høre "ho med alle de ungene" Her i forrige uke var eg på en butikk og da sa mannen bak disken...jaja..du er vel ovenpå nå når ungene er blitt så store...for du har jo så mange....da så eg han inn i øynene og sa...hadde det vært opp til meg så hadde eg hatt 10...og forresten så e ikke 5 mange. Ler for meg selv for tenker det blir reaksjoner når det kommer ut at her er en til på vei...

Kjenner litt for mange som ikke har fått noen....så vi er utrolig heldige

Klem til dere damer og lykke til

Skrevet

Jeg får også reaksjoner, mange neg. Dette er min og min manns avgjørelse, og andre får bare mene akkurat hva de vil . Vi koser oss med barna våre , og dessuten har barna bare godt av og være flere søsken tror jeg. Lærer seg og ta hensyn, dele med hverandre og masse mer. Kos dere alle mødre , vi er heldige syntes nå jeg ;))

Skrevet

Det verste er ve de som bruker jordas overbefolkning som argument for at det skulle være forbudt å få mange barn.

I den alternative verden er det mange som tror at barna (sjelen) velger sine foreldre. Uansett om det er tilfelle eller ei, så er det en utrolig vakker tanke :) Spesielt når en har mange barn :D

Heldige er vi definitivt. Det er et stort privilegie å ha fått bære frem så mange barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...