Gå til innhold

Er dette en positivt test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/571351

Streken er supersvak, og på dette bildet må jeg gjerne bikke skjermen litt frem og tilbake for å se den.

Helt frem til for 2 minutter siden ble den sterkere og sterkere, men nå falmer den:( Og jeg som hadde tenkt å vise min mann når han står opp.

Jeg var en tur oppe på do kl 2 i natt, så dette er kun 4 timer gammel urin (beklager detaljer).

Jeg blir nok å kjøpe flere tester idag, for å være på den sikre siden.

I tillegg så skal jeg til Oslo i helgen i bursdag. Noen som har gode alkoholfri-tips på lur?

Men altså: syns dere dette er en strek man kan ta på alvor?

(EL 1.januar, IKM ca. 16-17. jan)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og for øvrig dere, det er første gangen jeg har hatt sååå ømme pupper, var ubehagelig å ligge på magen...

Skrevet

Den testen er det vel omtrent like sterk strek på som det var på min i sommer. Jeg sitter her med stor mage og kynnere og helt klart liv i magen.

Jeg ville sagt at den var positiv. Det heter seg jo at enhver strek er en strek, gjør det ikke?

Skrevet

Sitter her med tårer i øynene (lykketårer), og prøver å forsvare QR (som jeg kjenner jeg blir litt sinna på nå) samtidig, for det står nemlig at en veldig svak test ikke trenger å være positivt.

Tror jeg velger å tro på stor mage jeg assa!! Woho:D

Skrevet

Ser jo lovende ut da ;)

Svi av en digital, så får du det enkelt =)

Skrevet

For meg ser den positiv ut:-)

Den Første testen jeg tok som var positiv så slik ut, og nå står resultatet her ved siden av meg og prøver å spise en klementin med skall på:-D Får hjelpe ham litt tenker jeg;-)

Skrevet

JO den er jo positiv, men jeg ville ha ventet 2 dager og tatt ny test da. Ikke ta cb-digital for den krever 50ml hcg, mens cb pluss og antagelig QR trenger 25ml hcg.

Siden testen er så svak ennå kan det enten være litt for tidlig med test eller så kan det være kjemisk.....

Krysser AAAAAAALT jeg har for deg for at dette er bare littegranne tidlig!

Masse lykke til!

Skrevet

hei!

vent noen dager å ta en ny en du...

jeg ble så skuffa i dag... tok en sånn test som du i går, fikk først minus strek,så kom streken i kontrollvinduet, å så endra minusen seg,da kom det en svak tynn strek å det ble til+... var jo så glad, endelig skulle det bli,men i morrest tok jeg en digital, der stod det ikke gravid:( ....

så vi får vel bare fortsette å prøve:( er i 5pp vi nå...

Lykke til, krysser fingrer for deg:)

Skrevet

For meg ser den positiv ut, men jeg ville nok ventet to dager, og testet på morgenurin....

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk damer. Skal i bursdag i helgen, ville gjerne fjerne all tvil innen den tid, så blir nok litt testing i morgen:)

Ser vi er flere som har testet i disse dager! Gratulerer!!

Og til dere andre: håper det er babystøv jeg sender til dere:)

Skrevet

POSITIV får meg også, hadde dåbbelt så svake tester, trur jeg tok 17 tester før jeg trodde d, vent noen dager så skal du se at du får en sterker strek å tro på:)

gratulerer og lykke til.

Skrevet

Åj...

I frykt for å være en grinebiter og negativ her inne - men rett og slett fordi jeg er uvitende og lurer veldig :

regnes dette for å være en positiv test ?

Streken trenger altså ikke å synes mer enn dette for at den skal være positiv ?

Grattis !!! :-)

Skrevet

er jo sjelden tester slår ut, til meg i allefall var det svakere streker en dette, enten er det kjemisk eller så er det veldig tilig å lite hcg.

kjemisk så skal strekene være grå aktige det er litt vanskelig å se på et bilde.

Skrevet

stolt2 barns mor:

en digital test trenger vell større megde hcg en de vanlige. så alt håp trenger jo ike være ute. så lenge ikke mensen er kommet enda da.

Skrevet

håper fortsatt, IKM har fortsatt ikke vist seg, første dag i siste mens var 14 des.... men har fått svært ømme bryster nå,så tanta er vel på tur:(

prøver å ikke håpe for mye,er litt lei av å bli skuffet... men håpet er der:)

hvordan får jeg til å se bilde av den linken som er lagt ut? får ikke frem noen ting jeg....

Skrevet

du må merke linken. så klipp ut og lim inn i adressefeltet

Skrevet

takk, men ser det jeg skrev over er litt rotete, er 6 dager over i allefall:) ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...