Gå til innhold

Jeg er desperat!!...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du spå når jeg får mitt første barn? Gutt/ Jente..

08.02.87

På forhånd mange tuuuusen takk!. Jeg er desperat! Hehe:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tine_K!

Har du mye stress i deg og mye som bekymrer deg???......har en godfølelse for at hvis du greier å ro deg og slappe litt av så vil du bli gravid ganske snart =)))Får ikke noe spessiell dato men tror at du skal bruke mye tid på deg selv og bare nyte livet en stund så vil dette ordne seg. Masasje el akupunktur ol. vil være veldig bra for deg og vil hjelpe deg å slappe litt bedre av =)))

Lykke til.......

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Skrevet

Ikke så mye stress. Men lurer veldig på når jeg skal få en liten en.

Går til behandling hos fysioterapi.. På grunn av ryggen! Kan det være det???

Gravid ganske snart? Er det innen en viss tidsperiode?

Skrevet

Jeg føler du har et stort ønske om et barn til og dette kan være er stressende nok å gå å tenke på. Derfor tror jeg at du kanskje skulle prøvd akupunktur el noe annet alternativt som kan får deg til å slappe av og tenke på litt andre ting. Det som er viktig er å ikke stoppe opp i livet og nyte livet samtidig som en er prøvere. Nå burde dere begge slappe av og finne på gøye ting som gjør at du får andre ting å tenke på.

Dato er egentlig ikke så lurt å gå å tenke på for babyen kommer når den skal og jeg er helt sikker på at dere skal ha flere barn. Men så mye kan jeg si at innen 4-6 mnd tror jeg det klaffer men da må du greie å slappe av og ikke tenke så mye på dette.

Jeg føler mye positivt i tiden frammover for dere så jeg vil ønske dere begge lykke til videre=)))))))

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Skrevet

Jeg har ingen barn fra før av..

Samboer har en gutt på 8. Men han er ikke min.

Tenker egetnlig ikke så mye på å få barn. Men var litt nysgjerring:)

Så bra du ser det er mye positivt fremover. Begynnelsen på forholdet vårt var det mye negativt fra hans familie! Kanskje det stresset du seR??

Tusen takk for svar hittil:9

Skrevet

Tror hun mener at du bør slappe av litt m og ikke stresse med å bli gravid.. det virker jo som at du er gabske stresset ang dette når du legger ut en tråd som heter "jeg er desperat!!" hehe.. take it easy og frøet vil komme til deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...