Popsipus Skrevet 16. januar 2010 #26 Skrevet 16. januar 2010 Alder: 32 Prøvd: 1 år (har ikke oversikt over hvor mange pp det blir) Sivistatus: Gift Barn fra før: 1 Landsdel: Vestlandet Status nå: Stresset, frustrert, og på vei til å gi opp?
*mamle <3 2011* Skrevet 16. januar 2010 #27 Skrevet 16. januar 2010 Alder: 26 pp: 2 Sivilstatus: samboer Barn fra før: en gutt på 3 år Landsdel: Østlandet Status nå: Er midt i syklusen.IKM den 30.januar.Vært gjennom en ex.u Ønsker oss veldig en spire :-)
soljinta Skrevet 16. januar 2010 #28 Skrevet 16. januar 2010 Navn/nick:soljinta Alder: 28 Pp: 9 Sivilstatus: forlovet Barn fra før: ingen Landsdel: østlandet Status nå?ikm neste lørdag!
AnnaA+T Skrevet 16. januar 2010 #29 Skrevet 16. januar 2010 Navn: Anna Nick: 1 jente og 2 i hjerte<3 pp: 5 etter MA i august. Sivilstatus: Gift med verdens beste mann Barn fra før: en herlig datter på litt over 2 år :) Landsdel: Vestlandet Status: Prøver på en liten en som dere andre her.. Etter 2 MA er det veldig skummelt å kaste seg uti det.. Men også veldig spennende. Har hatt litt kompliserte aborter.. så krysser fingrene for at vi får en spire som sitter godt i 9 mnd snart :)
snuppelura-jente10 Skrevet 16. januar 2010 #30 Skrevet 16. januar 2010 Alder: 28 Pp: 2 Sivilstatus: gift Barn fra før: ingen Landsdel: Oslo Status nå: Etter MA i august tok det veldig lang tid til jeg fikk TR tilbake. Ble da gravid i pp 3. Om syklusen er som den var før MA skal jeg ha TR til torsdag og allerede tatt flere tester, alle negative. Dette begynner å bli ganske slitsomt...
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 16. januar 2010 #31 Skrevet 16. januar 2010 Alder:26 Pp:1 Sivilstatus:Gift Barn fra før: en gutt på snart 2 år Lansdel: Møre og Romsdal Status nå: Har ikke hatt skikkelig mens etter at jeg slutta med prevansjon. hade en mens men var 3 dager etter avslutta prevansjon. jeg har lange og ustabile sykluser. nettopp vert hos gynekolog og konstatert cyster på eggstokkene. om jeg ikke blir gravid på 6 mnd får jeg pergo. da vi brukte 3 år på han vi har nå.
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 19. januar 2010 #32 Skrevet 19. januar 2010 Navn/nick: Lykkelill 84 Alder: 25 Pp: 3 Sivilstatus: samboer Barn fra før: gutt 6 år Landsdel: Bergen Status nå? Utålmodig. Begynner på pp3 nå siden jeg tok ut hormonspiralen.
sandra84 Skrevet 19. januar 2010 #33 Skrevet 19. januar 2010 Navn: Sandra Alder: 25 Sivilstatus: samboer Barn fra før: Gutt på 3.5 (men med en fra tidligere forhold= Landsdel: Nordland Status nå: Skal fjern spiralen 27. januar.
L.R Skrevet 19. januar 2010 #34 Skrevet 19. januar 2010 Alder: 27 pp: Første kommer nå snart :-) Sivilstatus: Samboer Barn fra før: 0 Landsdel: Vest Status nå: Ingen ide! Skekkblandet fryd kanskje?
Vårbarnet med to små Skrevet 19. januar 2010 #35 Skrevet 19. januar 2010 Alder: straks 27 Pp: 7 Sivilstatus: Gift Barn fra før: nei, vi prøver hardt på vårt første barn Landsdel: Østlandet Status nå: Jeg sluttet med p-piller i fjor sommer, og hadde regelmessige sykluser. Men disse skle ut, og har nå IKKE veldig regelmessige sykluser lenger. Testet positivt på EL-test på lørdag kveld, negativt på søndag morgen, og positiv på mandag kveld. Dessverre var mannen bare hjemme på lørdag. Jeg føler meg rar, det stikker og murrer i magen. Vondt i korsryggen hele tiden, og veldig vonde brystvorter. Men kanskje dette bare er kroppen min som prøver å ha EL, men ikke får det til... Vi håper VELDIG at det kan klaffe for oss!!!!!!!!!
vilhababyasap Skrevet 19. januar 2010 #36 Skrevet 19. januar 2010 nick: baby i 2010??? Alder: 29 Pp: 1 Sivilstatus: samboer Barn fra før: ingen Landsdel: vestlandet Status nå? I stuss... Brukt p-sprøyte i mange år, skulle tatt ny i desember. Tror og håper jeg har hatt EL etter det. Etter mine veldig lite pålitelige beregninger skulle jeg hatt ny EL fra ca 16 jan. Fikk ikke kjøpt EL-test før 18, og de viser ingenting, så jeg håper at noe har klaffet i helgen... Vet egentlig ingenting. Bare håper så inderlig at dette ikke tar lang tid!!!
Kanutten83 Skrevet 20. januar 2010 #37 Skrevet 20. januar 2010 Nick: Kanutten83 og Markus07 Alder: 26 pp: 1 Sivilstatus: gift Barn fra før: gutt på litt over 2 år Lansdel: Østlandet Status nå? GRAVID!!!! Veldig glad og litt redd:)
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 20. januar 2010 #38 Skrevet 20. januar 2010 Alder: 35 Pp: 2 Sivilstatus: gift Barn fra før: to Landsdel: midtnoreg Status nå? Utolmodig! Vart gravid på første forsøk tre gangar. Sist var det superplanlagt og så mista eg i veke 12. Prøvde halvvegs å bli gravid rett etter SA sjølv om gynekolog tilrådde å vente ein mens. Mensen kom og er eg rundt eggløysing. Vil ha baby i 2010, trur ikkje vi vil prøve på 2011 baby om det ikkje skulle klaffe.
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 27. januar 2010 #39 Skrevet 27. januar 2010 Dytte, så ikkje alle treng å skrive på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå