Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 14. januar 2010 #1 Skrevet 14. januar 2010 Tenkte jeg skulle starte en bli kjent tråd he4r igjen. Lenge siden jeg har sett en sånn nå. Navn7nick: Janita Alder: 20 Pp: 23 Sivilstatus: forlovet Barn fra før: ingen Landsdel: østlandet Status nå? Frustrert og desperat. IKM om en uke og masse symptomer jeg aldri har hatt før.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Alder: 29 Pp: 3 Sivilstatus: forlovet Barn fra før: 2 + 1 bonus Landsdel: Midt-Norge Status nå? Nitrist. Ikm i morgen. Rosa slim i dag, redd tr kommer, men håper på implantasjon. Grått mye. Hjelper ikke at bestevenninna som begynte å prøve samtidig som meg meg fikk positiv test denne pp-en. Kjempeglad for henne, men vi hadde håpet å gå gjennom dette sammen for første gang.
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 14. januar 2010 #3 Skrevet 14. januar 2010 Navn: Marita Alder: 25 Pp: 9 Sivilstatus: Forlovet Barn fra før: 1jente på 2,5år Landsdel: Vestlandet Status nå: lykkelig og glad over att blødningen er så liten og att det mest sannsynligvis er en implantasjon:) Håpe Håpe
*Snart_mamma* Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Navn: Tine Alder: Snart 23 Sivilstatus: Samboer Barn fra før: 0 men samboer i gutt på 8år Landsdel: Østlandet Status nå: Venter på morgendagen. Teste på nytt da.. Enda ingen TR og masse symptomer.... Vil ha høst/vinter baby!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Alder: 29. Sivilstatus: Gift Barn fra før: En på 6 og ei på 3,5 Landsdel: Sørlandet Status nå: Etter MA i november 2009, er jeg, såvidt jeg vet, midt i ELperiode nå - er veldig spent, og håper så inderlig på klaff og bedre lykke denne gangen.
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Alder: 24 PP:25 Sivilstatus: Samboer Barn fra før: Ei på straks 2,5 år♥ Landsdel: Østlandet Status nå: Er på syklus dag 13, enten blir det EL denne helgen eller kanskje neste, er i pause mnd på pergo.... Har en god følelse for denne pp;)
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Alder: 28 Pp: min første nå Sivilstatus: samboer Barn fra før: en gutt 2,5 år gammel Landsdel: østlandet Status nå? fjernet spiral i går, og er veeeeldig klar for prøving. Har ikke storë forhåpninger ennå, tok bortimot et år sist gang, så jeg er godt smurt med tålmodighet.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Alder: 26 pp: uhm...10? 11.pp? Eeh..12.pp? 14 mndr. i hvertfall. Barn fra før: Ingen. Har en liten, skjønn steklatt på 16 mndr. som vi venter på å få se (krysser fingrene for det hvertfall!!!) Landsdel: Vestlandet Status nå: Cd. 5, og har mensen enda. Forrige syklus landa på 60 dager. *damnit* Har ikke mulighet til å gjør så mye med det for tiden (gyn time e.l.), så føler meg ikke som noen prøver akkurat om dagene.....er trist og lei heile greiene. Altfor mye press på meg...gubben virker jo, så det er jo tydelig meg problemene ligger hos.
Carina har to små gull Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Navn: Carina Alder: 29 i morgen Sivilstatus: Samboer PP: 8 Barn fra før: Nei, en englegutt som vi mista i uke 19 for et år siden. Landsdel: Nord- Norge Status: Er 10 dpo og går bare å vente til jeg kan brenne av en test. 98 dpo hadde jeg en ør liten blødning og nå er puppene plutselig blitt ømme.... håååper
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 Alder: 30 Pp: 12 Sivilstatus: samboer Barn fra før: INGEN... Landsdel: østlandet Status nå? er nå 9 dpo. Håper håper håper! Samboeren min har så lyst han også. Dette vil bety så mye for oss!
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 15. januar 2010 #11 Skrevet 15. januar 2010 Alder: 27 Pp 1 for denne gang, men har 2 sa rett etter hverandre bak meg, og ville vente litt med å prøve igjen. Forrige gang ble det 7pp før første positive test Sivilstatus: Samboer Landsdel: Østlandet Barn: Ingen, men er "stemor" til en på 17år:) Status nå: Ønsker meg veldig barn, men det er med litt frykt jeg prøver igjen, redd for å få en positiv test igjen, for så begynne å blø etter noen uker... Akkurat hatt el.
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 15. januar 2010 #12 Skrevet 15. januar 2010 Alder: 34 Pp: begynner på min første igjen etter MA, ble da gravid i pp 5 Sivilstatus: gift Barn fra før: tvillinggutter 2001, den ene gutten vår døde, jente 2005 (IVF), MA januar 2010 Landsdel: vestlandet Status nå? Gleder meg til jeg er ferdig med blødning etter MA. har bestemt oss for å begynne å prøve igjen med en gang. Håper det går. Trodde ikke jeg skulle bli gravid igjen etter IVF for 5 år siden.
g09.j11.spire i magen! Skrevet 15. januar 2010 #13 Skrevet 15. januar 2010 Navn: Silje Alder: 23 Pp: 1 Sivilstatus: forlovet Barn fra før: nydelig liten gutt på snart 6mnd Landsdel: Vestlandet Status nå? venter i spenning på positiv test... tror ikke det klaffer første pp denne gangen her, men jeg lever i håpet )
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. januar 2010 #14 Skrevet 15. januar 2010 Navn: Monica Alder: 34 Pp: 22, prøvd siden våren 2008. Sivilstatus: Gift Barn fra før: Jente på snart 4 år Landsdel: Østlandet Status nå? 2 MA og 1 SA i 2009. Denne pp prøver jeg bidronninggele og wild yam
GogJSpentNå Skrevet 15. januar 2010 #15 Skrevet 15. januar 2010 Alder: 23 Pp: Venter på TR.. Blir 3 pp Sivilstatus: Samboer Barn fra før: Vi har en datter på snart 3 år sammen.. :) Landsdel: Nordland Status nå? IKM var for ca 11 dager siden men tester negativ.. Så enten er man sen tester eller TR er forsinket..
kei80 Skrevet 15. januar 2010 #16 Skrevet 15. januar 2010 Navn/nick: Alder: 30 Pp: ikke igang ennå.. Sivilstatus: forlovet Barn fra før: 2 (9år og 9 mnd) Landsdel: østlandet Status nå? Vurderer nr 3..Men veldig i tvil pga helsemessige årsaker..Venter på brokk oprasjon ettert stor baby og lider av ekstrem svangerskapskvalme i svangerskapene mine(blæh)
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 15. januar 2010 #17 Skrevet 15. januar 2010 alder: 34 pp: 2 sivilstatus: samboer barn fra før: tre stebarn, to MA landsdel: østlandet status nå: midt i eggeløsningen
Sunnisol Skrevet 15. januar 2010 #18 Skrevet 15. januar 2010 Alder: 26 Pp: 1 Sivilstatus: Gift Barn fra før: 1 barn på 2 år, som vi var så heldige at vi ble gravid med i 1 pp Landsdel: Sørlandet Status nå: IKM lørdag 23.jan, føler meg gravid og er utrolig spent:))
missme Skrevet 15. januar 2010 #19 Skrevet 15. januar 2010 Alder: 34 Pp: 2 uker Sivilstatus: samboer Barn fra før: ingen Landsdel: østlandet Status nå? litt nervøs, skulle hatt TR i går, har symptomer både på TR og graviditet. Kjøpt testen, men nervøs for å ta den
gladmamma<3 Skrevet 15. januar 2010 #20 Skrevet 15. januar 2010 Alder: 22 Pp: 4 Sivilstatus: samboer Barn fra før: ingen, 1 abort i juli Landsdel: midt-norge Status nå? hadde IKM i går....fortsatt INGEN tegn til TR, negativ strimmel i mårrest...litt frustrerende siden man kan stille klokka etter syklusen min...:-O
Kreps 71 Skrevet 15. januar 2010 #21 Skrevet 15. januar 2010 Alder: 38 Pp: 4 Sivilstatus: Samboer Barn: Ingen, 2 SA i år Landsdel: Fra Norland men bor i Oslo Status nå: Har IKM den 20 eller 21, og tror virkelig at det har klaffet denne gangen!!! Har masse symptomer, har vært kvalm de siste 4 dagene, økt utflod og vondt i hodet. Har ikke testet enda, men tester er kjøpt inn håper å holde meg til mandag:-)
engel81 - g08, g10 Skrevet 15. januar 2010 #22 Skrevet 15. januar 2010 nick: engel81 Alder: 28 Pp: 2.??? Sivilstatus: gift Barn fra før: en nydelig gutt på 1,5 år Landsdel: østlandet Status nå? Venter, venter, venter... Ikke hatt mens siden august (da vi sluttet med prevensjon).Hadde en MA i oktober, men ingen ting har skjedd siden da. Ønsker selvfølgelig helst å være gravid, men nå må gjerne TR komme og, så jeg vet at ting fungerer.
2 vidunderjenter Skrevet 15. januar 2010 #23 Skrevet 15. januar 2010 Alder: 32 Pp: Før første... Sivilstatus: Gift Barn fra før: 2 jenter på hhv 10 mnd og 2 år Landsdel: Midt-Norge Status nå? IKM for 8 dager siden, ingen tegn til tr, men bare negative tester.. Er egentlig ikke på "prøvern" enda, men siden vi kjører den fantastisk sikre prevensjonsmetoden "sikre perioder", så kan det jo være at man "bommer".. Hadde tenkt å begynne såvidt å (pr)øve på nr 3 i 2010 uansett, og kjenner at det rasler litt ekstra i eggstokkene når jeg tenker på at vi kanskje skal ha et tredje lite vidunder!! :-)
Februargutten Skrevet 15. januar 2010 #24 Skrevet 15. januar 2010 Navn/nick: Alison & Ben Alder: 28 Pp: 1 Sivilstatus: Forlovet Barn fra før: Ingen Landsdel: Østlandet Status nå? IKM om en uke, og føler på meg at det har klaffet, men tør ikke helt å tro på det. Nesten for mye flaks til å være lov! Følg bloggen vår der begge skriver om det som skjer på: http://babylykken.blogspot.com/
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 16. januar 2010 #25 Skrevet 16. januar 2010 Navn/nick: Venter på huleboer Alder: 23 Pp: 1 Sivilstatus: Forlovet Barn fra før: Nei ingen av oss Landsdel: Svalbard Status nå? Sitter med små-murringer, noe jeg har gjort hele uka. IKM onsdag 20. Jeg har en følelse på at vi har klaffet men jeg tør virkelig ikke å forvente eller håpe noe. Syns det er rart at det skal være så mye murringer uten at det faktisk er noe. Det har jeg aldri opplevd før, i alle fall ikke så lenge før mens. *krysser fingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå